Groot-Londen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Dorsett Shepherds Bush London Beoordelingsscore: 7,1

“Goede service en prachtige ontvangsthal!”

• Moxy London Stratford Beoordelingsscore: 10,0

“De ligging , de kamervoorzieningen en het bed ”

• ABC Hyde Park Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Goed ontbijt, centraal gelegen locatie, zeer behulpzaam personeel. Was goed voor een overnachting.”

• Homestay Hotel Heathrow Beoordelingsscore: 5,4

“ontbijt was perfect, de locatie voor ons doel ook ... de buurt is natuurlijk niet je dat !! De bewoners en de buurt is ronduit vuil en onverzorgd ... maar dat wisten we !! De mensen waren wel vriendelijk en enigszins behulpzaam waar mogelijk”

• Novotel London Waterloo Beoordelingsscore: 6,2

“Prima locatie. kamer geboekt voor drie personen, past eigenlijk net niet. Voor 2 personen is het prima. Pech gehad met ontbijt. Er was een lekkage, hierdoor geen optimaal ontbijt kunnen nemen. Personeel pakte het wel goed op.”

• The Grand at Trafalgar Square Beoordelingsscore: 5,8

“Het ontbijt was zalig De kamers verouderd, ik begrijp dit is een zeer oud hotel En de sfeer is fantastisch Maar de kamers heel klein Qua prijs verhouding Kreeg badkamerdeur bijna niet open daar ze een slaapzetel hadden gezet voor onze zoon. Ook niet practisch om s’morgens u haar te drogen als iedereen nog slaapt zonder spiegel Ubs chargers werkte niet.”

• The Wellington Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Op een fantastische locatie midden in het centrum. Boven een bruine pub. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.”

• Caring Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Prachtige omgeving, relatief dicht bij verschillende metro-stations (5 à 10 minuten lopen), eenvoudige maar prima kamer, wel wat verouderd, krappe badkamer, eenvoudig ontbijt in sobere ontbijtruimte.”

• Balmoral House Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“De kamers waren prima. Het personeel was heel vriendelijk en de locatie was perfect. Rustige buurt maar vlakbij het station voor metro. Veilig gevoel.”

• Amba Hotel Charing Cross Beoordelingsscore: 8,8

“goede geoutilleerde kamer ; Engels ontbijt en ontbijtzaal was erg goed; goede receptie met behulpzame Nl stagiaires”

De 30 beste vakantiewoningen in: Groot-Londen

gebaseerd op 231.575 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com