Guanacaste Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Arco Iris Poeng fra gjester: 7,1

«God frokost.»

• Rio Perdido Hotel & Thermal River Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig spennende sted å besøke. Ligger litt for seg selv, men det er nok av aktiviteter på stedet. Vi prøvde de fleste og hadde bare positive opplevelser. Vi bodde i frittstående bungalow i skogen, som ga nærhet til naturen og dyrelivet på en behagelig måte. Hotellet er velholdt og helt klart det mest spennende vi hadde under vårt opphold i Costa Rica. Mange medarbeidere og alle var hyggelige og imøtekommende. Hotellet gir følelse av luksus. Siste del av veien til hotellet var eksotisk og litt røff.»

• Hotel Laguna del Cocodrilo Poeng fra gjester: 9,6

«Strålende opphold. Veldig hjelpsomt personal. Løste alle våre forespørsler, selv om det var midt i travel påskehøytid. Vi bodde på bakkeplan og kunne gå rett ut i hagen eller til stranden. Hotellet ligger er rett ved enden av en veldig lang strand som var ren og velholdt og mange førstegangs surfere under opplæring. Fin løsning med selvstendig bakeri som leverandør av frokost på selve hotellet . Glad for hengekøyene i hagen. Det er ikke lang vei å gå til selve byen, men man går langs ei trafikert gate.»

• Casa del Viento Poeng fra gjester: 9,6

«Betjening, beliggenhet»