Guernsey Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• La Piette Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“De sfeer en het eten waren zeer goed”

• L'Eree Bay Hotel Beoordelingsscore: 5,4

“Ligging prima”

• Les Douvres Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Het is een sfeervol hotel, mooi gelegen en met een gezellige bar/restaurant. Het personeel is heel vriendelijk en de kamer en badkamer waren mooi.”

• Le Friquet Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Ziet er verders goed uit. Vriendelijk personeel. 3***. Ze willen vwb omgang met mensen. Ook wat betreft het eten. Hardstikke gezellig.”

• Cobo Bay Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamer, mooi ingericht, zeer comfortabel, fijne badkamer (ruim en met bad), rustig op de gang, gelegen aan westkust en dus met prachtige zonsondergangen, goed ontbijt met ruime keuze, vriendelijk personeel, mooi terras voor het hotel”

• Abbey Court Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het hotel biedt een prima transferservice van en naar vliegveld en ferry. De kamer is mooi en het ontbijt is heerlijk. Ik werd onmiddellijk prima geholpen bij het boeken van nieuwe tickets, toen mijn geboekte veerboot ineens niet bleek te vertrekken.”

• The Imperial Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Super netjes enberg vriendelijk personeel”

• The Sea Horse Beoordelingsscore: 10,0

“Guernsey is geweldig, Graham en Deborah maken het fantastisch!”

• Fermain Valley Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Het is een mooi hotel op een prachtige locatie: uitzicht op zee; 5 min. wandelen naar de baai. Busverbindingen vlakbij en een mooie wandeling via het klifpad van ca 30 minuten naar St Peters Port. 3 Restaurants waaruit je kunt kiezen; een eigen (gratis) taxivoorziening die je overal brengt. Prachtige tuinen. Ruime kamers met goede bedden en koffie/thee voorziening + krant elke dag. Goede ontbijttafel met vers bereid eieren in alle vormen of pannenkoeken.”

• Le Chene Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Super ontbijt, ruime kamer. Ideaal gelegen, we hadden de auto bij, maar die hebben we niet nodig gehad. Op loop afstand beginnen de cliffpaden, maar ook naar the little chapel en the German Underground Hospital zijn we te voet gaan bezoeken. Wil je verder het eiland over dan is de bushalte vlak bij.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Guernsey

gebaseerd op 2.732 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com