Gwynedd Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Winchmore Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk personeel,niets was teveel.”

• Aberdunant Hall Country Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie omgeving veel te doen. We hadden een chalet erg veel luxe groot. Personeel erg vriendelijk, Bij incheck liep de medewerker van het hotel mee en liet ons het huisje zien erg grappig. We hadden erg naar ons zin”

• The Celtic Royal Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Hotel met een lange historie en geweldige sfeer. Alles ziet alles er netjes uit. Comfortabele kamer, netjes schoon. Personeel is heel klantgericht. Uitgebreid Engels ontbijt. Restaurant bij het hotel serveert een prima maaltijd voor een redelijke prijs. Ligging van het hotel t.o.v. openbaar vervoer is gunstig, bus vlak voor de deur. Centrum is op loopafstand.”

• Gwyndy Beoordelingsscore: 9,6

“mooi huis op goede locatie”

• Whitehouse Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Prima kamer voor goede prijs. Parkeren kon niet op eigen terrein (zootje) en snel vol, maar wel gratis voor het hotel tussen 4 pm en 10 am, voldoende ruimte. Vriendelijk personeel en goede, betaalbare keuken.”

• Gwesty Minffordd Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“authentiek en gezellig”

• Palé Hall Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldige locatie in een eigen park. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamers die fijn ingericht zijn, heerlijk beddengoed. Water uit eigen bron in literflessen op de kamer. Voor de hond kluifjes, poepzakjes en een badjas :-) Mogelijkheid voor private dining. Het meubilair in de openbare ruimtes is erg mooi en past bij het huis maar de zitmeubelen zijn niet altijd comfortabel.”

• White Lion Royal Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“super proper en goed hotel, vriendelijke ontvangst en persoeel”

• Boathouse Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“ligging naast kust”

• The Management Centre Beoordelingsscore: 10,0

“Uitgebreid ontbijt, grote kamer met geweldig uitzicht. Rust en ruimte en 's nachts het geluid van de uilen. Aanrader!!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Gwynedd

gebaseerd op 8.562 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com