Ha Giang Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hoa Hong hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Erg vriendelijk”

• Dong Van B&B Beoordelingsscore: 9,6

“Erg schoone ruime kamer met lekkere douche ”

• B-Homestay Beoordelingsscore: 5,0

“Vriendelijk personeel, schoon. De homestay ziet er leuk uit. Geen Touristenfee wat wel op booking.com staat, dus de prijs is conform andere homestays”

• Ha Giang Chopai Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“We hadden 2 nachten geboekt bij Chopai om vanuit hier de Ha Giang Loop te maken. We kwamen 's avonds laat aan en werden super hartelijk ontvangen! De keuken was eigenlijk al dicht maar toch konden we nog een bordje rijst krijgen, dit was erg welkom na een lange reis. Het hostel was prima verzorgd, lekker ontbijtje, ontzettend vriendelijk personeel, de kamers wel wat basic maar voor ons goed genoeg. De eigenaar Lo nam de volgende ochtend met ons de opties door voor de loop en liet ons rustig nadenken over wat we wilden. We zijn uiteindelijk samen met Lo de 3 daagse loop gaan doen, ik achterop bij Lo en m'n vriend reed zelf (semi automatische motor van goede kwaliteit). Lo besteedde veel aandacht aan veiligheid en onze wensen, hij regelde 2 super fijne homestays onderweg (zelfs met privé kamer), hij gaf ons veel info over het land en de cultuur en was een fijne en goede chauffeur!! Alles was top en met veel aandacht geregeld!! Toen we terug waren heeft Lo ook nog voor ons bustickets naar Sapa geregeld. Een super toffe trip en een echte aanrader dus!! Bereid je wel voor aan pijn aan je kont... :) ”

• Green Karst Hostel & Bar Beoordelingsscore: 8,3

“Heerlijk zacht bed, komt niet veel voor in Vietnam. Eigen schone badkamer bij twee persoons kamer. Kamer sfeervol”

• Tam Giac Mach Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Aardig personeel Vlakbij restaurantjes”

• Cao Nguyen Guesthouse Beoordelingsscore: 6,7

“Uitzicht op de bergen. Ruime kamer, wat prima is voor een nacht.”

• Royal Hotel Ha Giang Beoordelingsscore: 6,7

“Comfortabele ruime kamer.”

• Hoang Ngoc Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie kamer, schoon. Uitstekende ligging dichtbij gezellig pleintje. Goede bedden en stalling voor de motor ook erg prettig. ”

• Bong Ha Giang Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Niet duur en prima motorbikes te huur met uitleg en route.”

De 1 beste vakantiewoningen in: Ha Giang

gebaseerd op 6 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Ha Giang