Halifax Region Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Mooie grote ruime kamer, prachtig uitzicht Prima bedden, goede badkamer Vriendelijk personeel”

• Cambridge Suites Hotel Halifax Beoordelingsscore: 9,2

“Uitstekende ligging, adequaat personeel. Ruime schone kamer.”

• Chebucto Inn Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamers, goede bedden, vriendelijk personeel”

• Vitalia Court Guest House Beoordelingsscore: 7,5

“De rust. En toch centraal.”

• “Uitstekende ligging, quasi nieuw hotel, prima kamer en badkamer”

• Atlantica Hotel Halifax Beoordelingsscore: 7,5

“Faciliteiten”

• Coastal Inn Halifax - Bayers Lake Beoordelingsscore: 7,9

“Leuk hotel, vriendelijk personeel. Goed voor een nacht”

• Hearthstone Hotel Dartmouth - Halifax Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer. Aardig personeel. Goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid.”

• Alt Hotel Halifax Airport Beoordelingsscore: 7,5

“Door weersomstandigheden was onze vlucht vertraagd, waardoor we pas de volgende ochtend op Vliegveld Halifax aankwamen. Bij de receptie gemeld dat wij dus niet hebben kunnen overnachten door onvoorziene omstandigheden. Wij hadden ip begrip dat er toch kosten in rekening gebracht zouden worden. Vlgs receptioniste werd het gehele bedrag in rekening gebracht... Receptioniste toonde verder weinig belangstelling, wij moesten nog even wachten voor onze pick-up, deze tijd brachten we door in de lobby van het hotel, er werd nog geen kopje koffie aangeboden....na een door ons doorgebrachte nacht op het vliegveld van Ottawa en niet geslapen dus.... Enquete van het hotel later ingevuld en naar aanleiding hiervan werd alsnog bijna het volledige bedrag teruggestort. Klasse reactie van het management!!”

• “Locatie ten opzichte van vliegveld is perfect. Faciliteiten zijn op zich prima. Ruime kamer, prima parkeermogelijkheden.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Halifax Region

gebaseerd op 4.758 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com