Hallstättersee Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Gasthof Brandwirt Beoordelingsscore: 5,0

“Omgeving”

• Jugendgästehaus Gosauschmied Beoordelingsscore: 7,1

“De lokatie, en het gemak en flexibiliteit van het last minute boeken”

• Hotel Haus Am See Beoordelingsscore: 9,6

“Uitzicht en lokatie”

• Apartment House Seerose Beoordelingsscore: 3,3

“Alles was verouderd. Ontbijt vanaf 8.00 uur. Lagen een paar boterhammen broodjes kwamen pas om half negen. Kamer stond vreselijk naar chloor. ”

• Seewirt Zauner Beoordelingsscore: 5,4

“Hallstatt is prachtig en het hotel is centraal gelegen.”

• Hornspitz Family Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“Het uitzicht vanuit de kamers is waarlijk spectaculair, het dorp super rustig en dus een ideale bestemming met kinderen en huisdier. Bovendien is er in het hotel een italiaans restaurant met een echte italiaan in de keuken die waarlijk schitterend eten maakt volgens de regels van de kunst. Bijzonder aangenaam onderaan in het hotel zo fantastisch te kunnen eten.”

• Alpenhotel Dachstein Beoordelingsscore: 7,5

“Het ontbijt was prima, genoeg keuze. De kamer was groot genoeg. Ik vond de bedden comfortabel. Het zwembad was niet groot (onze eerste indruk was dat het zwembad niet groot genoeg zou zijn voor alle gasten van het hotel). Dit bleek mee te vallen. Wij vonden het fijn om gebruik te maken van de stilteruimte naast het zwembad en de jacuzzi buiten. Ondanks dat het een groot hotel is, hebben wij het niet als 'massaal' ervaren.”

• COOEE alpin Hotel Dachstein Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Schoon en fris hotel, maar het is dan ook bijna nog nieuw. (Nog geen jaar open). Van alle gemakken voorzien. Ruime parkeerplaats.”

• Hotel - Restaurant Gosauerhof Beoordelingsscore: 7,9

“De nette kamers en de jonge eigenares.”

• Hotel Lindwurm Beoordelingsscore: 6,7

“Aardige mensen. Centrum was leuk. Ligging 20 min lopen van centrum.”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Hallstättersee

gebaseerd op 11.718 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com