Harjumaa Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Ülemiste Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie met vliegveld op loopafstand. De kamers zijn stil, ruim genoeg, misschien een beetje saai. Het ontbijt was heerlijk.”

• Kalev Spa Hotel & Waterpark Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie is erg centraal.”

• Hotel Imperial Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie en ontbijt waren super.”

• Viinistu Art Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het geweldige uitzicht op de zee vanaf het balkom”

• Radisson Blu Hotel Olümpia Beoordelingsscore: 8,8

“Luxe hotel voor lage prijs. Goed verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel!!”

• “Goed en gevarieerd ontbijt. Schone en ruime Spa.”

• Gotthard Residents Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging is zeer goed. De kamers zijn sfeervol. Het ontbijt heeft veel variatie.”

• Centennial Hotel Tallinn Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijk ontbijt en recent modern hotel. Heel mooie kamers en badkamer. Hygiëne top!”

• Metropol Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt prima. We hadden aanvankelijk een kamer aan de binnenzijde waarvan de ramen niet op konden en het veel te warm was. Op ons verzoek kregen we een kamer aan de buitengevel waarvan het raam op kon. Deze was prima. De ligging van dit hotel is perfect: loopafstand tot veerboor naar Finland, loopafstand tot centrum en fietsverhuur, restaurants om de hoek. Taxi naar vliegveld binnen € 10”

• Hestia Hotel Barons Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt was ok. Vrij standaard. Het is een ouderwets hotel. Hoge kamers. Veel hout beetje oubollig maar je moet er van houden. Wel schitterende oude lift met deurtjes en schuif hek. De voorzieningen zijn prima. Ruime kamer. Centraal gelegen in centrum.”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Harjumaa

gebaseerd op 8.631 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com