Iraklio Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Evans Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Beliggenheten. Personalet.»

• Kronos Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk hyggelig opphold. Vi ble møtt av smilende personal. Rene pene rom. God beliggenhet. Vi er super fornøyde. Vi kommer tilbake 😘»

• Aptera Beach Poeng fra gjester: 9,6

«OK frokost, deilig seng. Flott sted hvis du ikke trenger landsbylivet rundt deg. Veldig god service.»

• Alia Beach Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Koselig lhotell med sentral beliggenhet. God frokost og hyggelig personale. God seng. Vi kommer gjerne tilbake.»

• Olive Green Hotel Poeng fra gjester: 4,2

«God frokost. Meget hyggelig og hjelpsomt personale.»

• Greta Beach Poeng fra gjester: 4,6

«Helt greit hotell, om man har lave forventninger. Det nødvendige minimum finnes, dvs du får en seng, som er i et rom, det finnes en pool og kl 9 kunne man få frokost. Om man ønsker at dusjen skal være grei, maten god, interiøret nice og senga behagelig, burde man nok velge et annet sted. Hotellet virker veldig slitt, men beliggenheten er helt innafor med ca 100 meter til stranda.»

• Iraklion Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Helt greit hotell, delvis litt slitt, men sentral beliggenhet, hyggelig og hjelpsom personal, god frokost.»

• Sofia Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«God frokost. Hyggelig og flinke personale i resepsjon. Store gode rom. Bra basseng.»

• Mythos Suites Diskos Poeng fra gjester: 10,0

«Komfort, hyggelig, topp beliggenhet, gode senger. Alt for å slappe av ved sjøen uten stress.»

• El Greco Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Fin beliggenhet. Greit rom, rent»

De 30 beste hotellene i Iraklio

basert på 57 247 hotellomtaler på Booking.com