Herefordshire Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• The Cross Keys Inn Beoordelingsscore: 8,3

“Geweldige pub en uitstekende service van fijn personeel. Prima plek Pm daarvan uit door Wales te toeren...”

• The Chase Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Prima ontbijt, fijne dinerkaart”

• Old Court Hotel & Suites Beoordelingsscore: 8,8

“De authenticiteit van het verblijf. Een origineel gebouw aangepast aan de moderne behoefte. De ligging is uitstekend voor uitstappen zowel te voet als met de auto.”

• Brooks Country House Beoordelingsscore: 9,2

“Een mooi landhuis met weids uitzicht, een verwarmd buiten zwembad incl sauna en hot tub, prachtige ontbijt en diner kamer met daarna gelegenheid voor biljart of een spelletje in de zitkamer. Mooi sanitair, een vers gekookt ontbijt - wij hebben echt genoten van ons verblijf en komen zeker terug. ”

• Royal Lodge Beoordelingsscore: 4,6

“Goede keuken.”

• The Godwins Beoordelingsscore: 5,8

“Ziet er van de buitenkant mooi uit. Is onlangs gerenoveerd van binnen. Is authentiek.”

• The Merton Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Prima hotel. Aan de buitenkant ziet het er wat sober uit, maar de aardige ontvangst, de verzorging van het ontbijt, de snelle wifi maken dat we tevreden weer huiswaarts zijn gekeerd.”

• The Whitehouse Ross-On-Wye Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige locatie dicht bij rivier en het centrum. Behulpzame en gastvrije gast vrouw. Heerlijk ontbijt.”

• Royal Oak Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Aardig en behulpzaam personeel..”

• Penyard House Beoordelingsscore: 5,4

“Het ontbijt was karig en na div. keren om gebakken eieren gevraagd te hebben en niet gekregen zijn we maar weg gegaan. Jammer. Van buiten gezien was het een zeer mooie locatie , maar binnen erg verouderd en slecht onderhouden .”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Herefordshire

gebaseerd op 13.149 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com