Herefordshire Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• The Bay Horse Inn Poeng fra gjester: 7,5

«Personalet var helt fantastisk. Siden vi hadde sykt barn da vi kom til hotellet spurte jeg om vi kunne få bestille middag/kvelds for å ta med opp på rommet og svaret vi fikk var: "Skal vi komme opp med maten?" Og da fikk vi maten servert på rommet :) Vi ønsket vifte slik at vi fikk det litt kjørligere til vårt sykebarn.De lette hotellet rundt og kom med vifte.De var behjelpelig med å finne bussruter og de ordnet med taxi til vi skulle dra.Vi har hatt dårlig erfaring med hoteller som lover de skal bestille taxi til oss,så vi var noe spente,men var ingen problemer, taxi kom t.o.m litt før avtalt tid. Dagen vi skulle reise så dro vi før frokost. Da sa eieren at han skulle lage nistepakker som vi kunne få med oss på toget. Vi fikk matpakker,drikke og litt snacks. Stort familierom, gode senger til både voksne og barn. God mat!»

• Aylestone Court Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Vi ble mottatt med kaffe og kake ved innsjekk og en koselig prat med verten! Det var et utrolig hyggelige vertskap. Rent og delikat rom. To kvelder med velsmakende middager med dertil vin, vil bli husket! Hotellet hadde mange spesielle engelske detaljer , som peis på et av toilettene ! Herlig med et overnattingssted med sjarm!»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Herefordshire

basert på 13 093 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com