Hoge Tatra Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Willa Huragan Beoordelingsscore: 9,2

“De lokactie was super, dichtbij is de bushaalte zodat je richting Krakov of Zakopane kan. Verderop heb je een klein winkeltje of een supermarkt en wat leuke kraampjes om wat souvenirs te halen. Het uitzicht op de bergen vanuit de kamer is super en een terras waar je s'avonds gebruik kan maken helemaal top. Beneden heb je keuken /koelkast en alles wat je nodig hebt om een maaltijd te bereiden. Dorota de eigenaresse is zeer gastvrij, maakt altijd een praatje met je en geeft de nodige tips als het gewenst is. Zij bakt elke dag verse lekkere kekjes, altijd lekker na een dagje wandeling. Een leuke tijd gehad en zeker aan te bevelen als je wil uitrusten en genieten van de mooie bergen!!!”

• Mercure Kasprowy Zakopane Beoordelingsscore: 3,8

“Het ontbijt. Moest wel apart betaald worden. ”

• Hotel Paryski Art & Business Beoordelingsscore: 7,9

“Rustig”

• Coral SPA VisitZakopane Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging was perfect. Niet ver van t centrum of warenhuis.Groot nieuwbouwappartement. Parkeerplaats vior de auto in de garage.”

• Hotel Murowanica Beoordelingsscore: 6,2

“Mooie omgeving en zeer netjes allemaal. Alles is goed onderhouden.”

• Hotel HARNAŚ Beoordelingsscore: 8,8

“Gerenoveerd en strak ingericht, modern hotel. Lijkt spiksplinternieuw. Het is er heel rustig. Groot en gratis parkeerterrein. Receptie vriendelijk. Kamer op 3e verdieping met uitzicht op de bergen. Leuk dat er bij aankomst chocolaatjes op de kamer lagen. Diner in restaurant was uitstekend en ook het ontbijt is lekker, uitgebreid en goed verzorgd. ”

• Hotel Bachledówka Beoordelingsscore: 8,8

“Uitzicht”

• Butorowy Dwór Beoordelingsscore: 10,0

“Bijzonder vriendelijk!”

• Grand Nosalowy Dwór Beoordelingsscore: 10,0

“Wij zijn hier zeven jaar geleden geweest en ook toen was de ervaring heel goed. We kwamen dus met hoge verwachtingen aan, en deze verwachtingen zijn overtroffen: de totale ervaring was enorm goed. Van inchecken bij vriendelijk personeel tot heerlijk gebruik maken van alle faciliteiten zoals het zwembad en de sauna, alles was prima geregeld. Ook het ontbijt en de hapjes/drankjes in de hotelbar/panoramabar waren van uitstekende kwaliteit. De ligging van het hotel zorgt er bovendien voor dat je snel bij relevante hotspots bent (lopend danwel met de auto). We maakten ons eerst nog wat zorgen toen we zagen dat het hotel behoorlijk was uitgebreid ten opzichte van zeven jaar geleden, met name voor zakelijke klanten, maar dit had geen enkele impact op onze ervaring (geen extra drukte bij het ontbijt, zwembad/sauna etc.), aangezien het hotel dit prima heeft opgevangen met aanvullende faciliteiten. Zeker een aanrader als je wilt genieten van al het moois dat Zakopane te bieden heeft, of als je heerlijk wilt ontspannen in en rond het hotel.”

• Hotel Kasprowy Wierch Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijt was prima. Alles blinkend schoon. De ligging is geweldig. Je loopt zo vanuit het hotel de Krupowki (centrum) in. Erg aardig personeel. Je betaalt een klein prijsje voor de locatie”

De 30 beste vakantiewoningen in: Hoge Tatra

gebaseerd op 62.697 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com