Hintertuxer Gletscher Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Sporthotel Kirchler Poeng fra gjester: 9,2

«Personalet var hygglige på ein naturlig måte.»

• Thermal-Badhotel Kirchler Poeng fra gjester: 7,5

«Nettes petsonal»

• Thermal-Badhotel Kirchler Poeng fra gjester: 8,3

«Flott beliggenhet i forhold til skibakker og heiser. Veldig bra rom. Veldig høy kvalitet på restauranten, både frokost og middag.»

• Hotel Garni Ramerhof Poeng fra gjester: 8,3

«Frokost var god. God beliggenhet i forhold til Finkenberg heisen, og lokal skibuss til heisen rett utenfor døra som egentlig var stort sett en maxitaxi som var gratis om morgenen, og hjem igjen på ettermiddagen. Fint med garasje til bilen. Hyggelig betjening. Ekstra pluss på avreisedagen, vi reiste før frokost, og hotellet ordnet med frokostpakke som stod klar i resepsjonen til oss som vi kunne ta med uten at vi ba om det, veldig bra. Pluss at dusj og do var seperate rom»

• Thermal-Badhotel Kirchler Poeng fra gjester: 9,6

«Vi hadde halvpensjon. God frokost og god middag. Vi valgte stort rom (42m²) med utsikt mot breen. Rommet var rent og hadde en sofagruppe hvor man kunne slappe av. Deilig etter en lang dag på ski. Store, gode skap i gangen. Altan på utsiden hvor man kunne nyte utsikten mot breen. Skibuss hadde holdeplass 50m fra hotellet. Reiser gjerne tilbake ved en senere anledning.»

• Thermal-Badhotel Kirchler Poeng fra gjester: 8,3

«bra personal»