Hochkönig Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Haus Wasserbauer Beoordelingsscore: 10,0

“Locatie is top, vlak bij kabelbaan (half uurtje lopen) die je 950 meter hoog brengt en waar je vervolgens heel mooi kan wandelen naar de top op 1938 meter hoogte. Appartement heel erg netjes en schoon en vooral erg ruim ook. Heel vriendelijke ontvangst gehad door Anne. Bart kwam ook nog even gedag zeggen. Je kan via hem mountainbike tours doen. Al met al een locatie waar wij wellicht nog wel eens terug komen”

• Hotel Edelweiss Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel is super vriendelijk. Locatie is top”

• Genuss-Hotel-Restaurant Moserwirt Beoordelingsscore: 10,0

“Alles incl super ontbijt je voelt je er meteen thuis Zelfs ons hondje”

• Hotel Unser Unterberg Beoordelingsscore: 9,6

“Kamer was ruim en zeer netjes. Goed ontbijt met verse producten. Uitstekende uitvalsbasis om de bergen in te trekken.”

• Pension Niederreiter Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijk, behulpzaam personeel. Prima verblijf in een prachtig stukje Oostenrijk. Gezellig dorp met goede faciliteiten.”

• Appartementhaus Sonnblick Hochkönig Beoordelingsscore: 7,1

“Het appartement is ruim en typisch Oostenrijks. Het was er schoon en fris. Bedden waren goed. Het duurde even voordat we de eigenaar zagen. Hij is het beste te bereiken via zijn mobiele telefoon. Ontvangst was zeer vriendelijk en de eigenaar gaf meteen tips waar we eventueel 's avonds een hapje konden eten en waar we de volgende morgen konden ontbijten. Ik heb de eigenaar nog een sms-je gestuurd om het wachtwoord voor de wifi te krijgen en daar werd erg snel op geantwoord. Leuk dorpje en prima plek om te overnachten voordat we weer verder reden naar huis.”

• Sportalm Hintermoos Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie omgeving, goede kamers, alles netjes en schoon. We hebben overigens geen gebruik gemaakt van sauna e.d.”

• Wellnesshotel Mitterwirt Beoordelingsscore: 9,6

“Half pension is een echte aanbeveling. Het ontbijt, middag snack (gebak, koffie, thee limonade) en het diner zijn super. Het lijkt mij onmogelijk om bij dit hotel op uw gewicht te blijven, wat een diversiteit aan lekkernijen. Je moet! het gewoon proeven. Op zondag kregen wij 6 gangen menu, overheerlijk en je kunt het niet laten staan :-) De kamers zijn ruim, schoon, ruiken heerlijk en zijn van alles voorzien. De bedden zijn goed en er is voldoende kastruimte om je koffers uit te pakken. Toilet en douche zijn gescheiden. Kluisje is aanwezig en een redelijk formaat tv met duidelijk beeld. Balkon geeft een mooi uitzicht op het kerkje. Binnen- en buitenzwembad hebben een luxe uitstraling en zijn goed toegankelijk. De omgeving is mooi en er is genoeg te doen voor jong en oud, uiteraard moet je soms wel een stukje rijden, maar dat is geen probleem in dit mooie stukje van Oostenrijk. Het personeel is gewoon top! Zij doen er echt alles aan om je helpen of wat dan ook. Wij komen hier zeker nog eens terug.”

• Haus Josef Fersterer Beoordelingsscore: 10,0

“we werden hartelijk ontvangen door de oom van de huidige uitbaatster, hij is een beetje de huisbewaarder. maar al snel was ook de jonge, zeer spontane Christine daar om ons te verwelkomen. het is een gezellige bedoening, levend met 2 kleine kindjes (dus verwacht wel wat geluid in huis) maar dat is waarom wij een B&B boeken. we kregen goeie tips voor het avondeten en werden verrast met een lekker uitgebreid ontbijt.”

• Almerwirt Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt is ruim voldoende, kamers goede bedden en prima sanitaire voorziening zoals douche enz. uitzicht op omgeving heel mooi. Ruim voldoende parkeergelegenheid dicht bij hotel. Internet toegang en snelheid prima. Zeer rustige kamer. Goede TV met voldoende zenders om te kiezen. Hotel ligt zeer dicht bij centrum van het dorp.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Hochkönig

gebaseerd op 1.124 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com