Hokkaido Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Keio Plaza Hotel Sapporo Beoordelingsscore: 8,3

“De ruime kamers”

• Akan No Mori Tsuruga Resort Hanayuuka Beoordelingsscore: 7,5

“De ligging aan t meer”

• the b sapporo susukino Beoordelingsscore: 9,6

“- Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam - Fijne kamer en bed - Heerlijke douche”

• Pension Kinouta Beoordelingsscore: 10,0

“Erg vriendelijke en warme mensen, behulpzaam, huiselijke sfeer, kraaknet, lekker warm met kachel, rustig, goed gelegen, enz... ”

• Kashoutei Hanaya Beoordelingsscore: 8,3

“Heerlijke onsen en bij ons verblijf was het heel rustig”

• Court Hotel Asahikawa Beoordelingsscore: 9,2

“Goede ontvangst en prima kwaliteit voor deze prijs. Voor parking hebben wij 1000 yen betaald. Dit hebben wij bij de 2 volgende hotels ook gehad, geen probleem. Bij de volgende 10 hotels op onze trip hebben wij nooit nog moeten betalen en steeds plaats, eigenaardig In Tokio stad zal dat nergens lukken denk ik maar daar heb je beslist geen auto nodig.”

• Kitami Daiichi Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijke ontvangst door één persoon. Niemand anders gezien. Verder alles prima in orde en goed betaalbaar.”

• Hotel Masyu Beoordelingsscore: 5,8

“Groot hotel maar wat ouder. Alles is wel in orde. Voor een hotel Japanse stijl mag je wel met je schoenen tot aan de kamer. De Japanners deden dat duidelijk niet. Enfin, er wrong van alles. Toen wij een souveniertje kochten verscheen de glimlach.”

• Smile Hotel Otaru Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer effectieve ontvangst vanaf het parkeerplaats zoeken. De parkeerwachter geeft je direct een plaats. Modern en alles dik in orde. Prima ontbijt. De ligging is bijzonder centraal in deze mooie stad.”

• Hotel WBF Grande Hakodate Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer snelle en vriendelijke ontvangst. Je auto wordt voor jou geparkeerd en op 5 min teruggehaald. Mooie kamer met superbrede bedden en zeer rustige omgeving. Prima ontbijt en gratis koffie in de lobby 24/7. Op onze vraag om vroeg te kunnen vertrekken werd de wagen vlak aan de lobbydeur geplaatst. Echt goede service.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Hokkaido

gebaseerd op 4.188 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com