Hunan Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Super vriendelijke host die je op laat halen en brengen van en naar het station Changsha South. Op loopafstand (15 min) vanaf datzelfde station. In residential area, dus rustige omgeving”

• Zhangjiajie Jijiehao Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Onwijs aardige en behulpzame eigenaar. Hij deelde bier en eten uit en bracht ons zelf naar het busstation. Ook regelde hij onze tickets voor de glazen brug. De kamer was groot met een comfortabel bed. ”

• “Zeer proper en mooi hotel. Zachte bedden dat een luxe is in China. Goed restaurant in het hotel.”

• Moon Land Art Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer mooie kamer met zicht op de rivier. Hotel ligt in het rustigere gedeelte van de stad. Lekker ontbijt op het terras. Zeer vriendelijk personeel : werd opgehaald aan het busstation, ze kochten voor mij ook een volgend bus ticket ”

• Interpersonal Boutique Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“De locatie zo dicht bij het treinstation (5 minuten lopen) en op 15 minuten lopen van de kabelbaan naar heavens gate mountain. ”

• Qing Feng Zhai Beoordelingsscore: 4,6

“De ligging was ok. De staff, alhoewel hoogst amateuristisch, deed zijn best om goede uitleg te geven over de wandelingen in het nationaal park. ”

• Easy Stay Express Beoordelingsscore: 8,8

“De kamer was zeer comfortable en de locatie bood veel uitstap mogelijkheden. Ook was het personeel zeer behulpzaam als we vragen hadden! ”

• Phoenix Melody Inn Beoordelingsscore: 5,0

“Locatie”

• “Goede locatie vlakbij de ingang van het nationaal park. Goede info van de receptioniste en zij helpen ook met het boeken van tours.”

• Destination Youth Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was klein maar praktisch ingericht.De eigenaar was vriendelijk en behulpzaam.”

De 30 beste hotels in: Hunan

gebaseerd op 13.476 hotelbeoordelingen op Booking.com