Eiland Hvar Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pharos Hvar Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie, dicht bij de haven maar toch rustig en met mooi uitzicht.”

• Senses Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Ligging op het eiland”

• Apartments Julija Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie”

• Apartments Kovačić Beoordelingsscore: 9,6

“ruim appartement met geweldig balkon en alles goed verzorgd en zeer vriendelijke eigenaar”

• Guest House Marjan Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer typisch en rustig. Ongelooflijk aangenaam terras voor het diner.”

• Madrugada Apartments Beoordelingsscore: 8,3

“Super internetverbinding. De locatie was perfect op loopafstand van het centrum en strand (plateau). Geweldig restaurant op 3 minuten lopen van het appartement. Ontvangst was perfect. We hadden de boot vanuit Split gemist en gebeld dat we rond 11:00 uur zouden aankomen. Geen probleem, hartelijke ontvangst.”

• Apartment Tasina Beoordelingsscore: 9,6

“Onze gastvrouw Ani is erg lief en aardige persoon. Vanaf eerste moment voelen wij ons welkom. Appartement is vlakbij centrum, maar toch in een rustige wijk. Er zijn paar winkels dichtbij (één op afstand van 50 m) waar boodschappen kunnen gedaan worden.”

• Hotel Fortuna Beoordelingsscore: 8,8

“Een klein en persoonlijk hotel met heel vriendelijk personeel dat lange dagen maakt en hard werkt. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een kleinere kamer maar met balkon en prachtig uitzicht op strand en zee. Daar heerlijk aan het eind van de middag kunnen zitten. Bed was goed, douche uitstekend en prima airco. Gevarieerd ontbijt met vers fruit. Strand en ook gratis parkeren voor de deur. In Milna zijn 8 restaurants en ook hotel Fortuna runt een heel goed restaurant.”

• Amfora Hvar Grand Beach Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijke omgeving met perfecte hotelfaciliteten. Ideaal voor paren oud of jong. Vermijd het hoogseizoen.”

• White Rabbit Hostel Beoordelingsscore: 5,8

“Topligging!”