Hydra Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Amaryllis Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Super vriendelijke eigenaar, perfecte locatie, alles in de puntjes verzorgd, schoon! ”

• Amaryllis Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Top locatie en zeer vriendelijk personeel.”

• Orloff Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer gunstige ligging op een rustig pleintje net buiten de rumoerige en levendige haven. Mooi en lekker ontbijt zowel binnen als buiten te genieten. ”

• Bratsera Traditional Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig, sfeervol hotel. Zwembad, goed ontbijt. Mooie schone ksmers”

• Leto Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Schitterende ligging op 200m vd haven dicht bij de restaurants en de taxiboten Zeer vriendelijk onthaal en een goed ontbijt op het binnenterras ”

• Pension Efie Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie! Indien je kamer met balkon boekt subliem zicht!”

• Spalieri Rooms Beoordelingsscore: 10,0

“Een verrassend hotelletje op loopafstand van de haven. Een simpele kamer voorzien van de dingen die je nodig hebt. Heerlijke bedden met frisse lakens en goede kussens. Geluidloze airconditioning. Simpele badkamer met kraakheldere handoeken en altijd warm water. Een ontbijt met door de eigenaresse Maria gemaakte producten. Geborduurde tafelkleedjes en servetten.... en Maria is om te zoenen! Aangrenzend een taverne waar je ook heerlijk kunt eten. Nu was ik daar met een vriendin. Volgend jaar ga ik zeker terug met mijn man.”

• Amaryllis Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie kamer met balkon. Vriendelijk en zeer behulpzame eigenaar.”

• Hydra Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“- Goed ontbijt: vers sap, lekkere broodjes. - Mooie grote kamer met eigen keukentje.”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Hydra

gebaseerd op 6.368 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com