Hydra Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Delfini Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Trangt rom og trangt bad »

• Delfini Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Sentral beliggenhet midt i havna. Ikke mange trappetrinn opp til rommene. Rom 11 og 12 har egen liten veranda med fantastisk utsikt over havnen. Svært behjelpelig og hyggelig personale. Vi kommer gjerne tilbake!»

• Hydra Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Beliggenheten, roen, at vi hadde 2 rom med effektiv air-condition og kjøleskap. Fine pastellfarger på rommene. »

• Hydras Chromata Poeng fra gjester: 8,3

«Romslig, modern og praktisk leighlighet. Veldig sentralt. Fint uteplass og god myggbeskyttelse inne. Renhold var helt strålende. Vann allerede i kjøleskapet :-)»

• The White and Stone House Poeng fra gjester: 9,2

«Sjarmerende hus, beliggenhet og god velkomst!»

• Ippokampos Poeng fra gjester: 7,9

«Fint hotel for den som er på øyhopping. Kort gangavstand til båthavna. Fin frokost. Be om rom i tredje etasje for glimt av sjøutsikt og utebalkong.»

• Andrea Pension Poeng fra gjester: 9,2

«Stille og rolig hotell, hyggelig personale og god valuta for pengene. Sentralt, kort vei til porten.»

• Douskos Port House Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig god frokost og nydelig takterrasse med fantastisk utsikt mot havnen.»

• Botsis Guest House Poeng fra gjester: 7,9

«Svært sentralt, ikke noe utsikt, men stor uteplass»

• Douskos Port House Poeng fra gjester: 10,0

«Jeg likte svært godt hotellets beliggenhet i havneområdet. Fint å være nær vann, båter, esler, kafeer, restauranter, m.m. Frokosten var god og det var flott å sitte på taket og se utover byen. Dessuten var det kort vei til den flotte vandreveien langs vannet.»

De 10 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Hydra

basert på 5 687 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com