Ibiza Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Eurostars Ibiza Beoordelingsscore: 10,0

“Eigenlijk alles! Top sfeer, locatie, ruimte in de kamers, hygiëne, bedden/matrassen heerlijk! ”

• Aparthotel Orquidea Ibiza Beoordelingsscore: 8,3

“Hele relaxte sfeer. Mooi uitzicht. ”

• “Geweldig fijne Junior Suite! Perfect! Geweldig mooi uitzicht op de zee. Full front!”

• Hotel Tres Torres Beoordelingsscore: 9,6

“Perfecte locatie aan de boulevard. Uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet. Veel restaurants op loopafstand tegen een heel mooie prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel wat erg dienstbaar is. Mooie royale kamer met mooie badkamer. Gratis Parkeergelegenheid in de omgeving van het hotel”

• Hotel Náutico Ebeso Beoordelingsscore: 8,3

“Prima bedden, schone kamer en hotel, handdoekenservice, ”

• Occidental Ibiza Beoordelingsscore: 9,2

“Goed gevarieerd eten, personeel, mooie schone kamers zeker voor herhaling vatbaar”

• Hotel Caribe Beoordelingsscore: 7,5

“De rustige omgeving”

• Hotel Mirador de Dalt Vila Beoordelingsscore: 9,6

“bijzonder vriendelijk personeel gezellig door z'n kleinschaligheid geweldige locatie heerlijk terras”

• Casa Naya Rural Beoordelingsscore: 8,8

“Het contact met Evelien vooraf was erg prettig en duidelijk en ook de ontvangst was zeer hartelijk. Het is een heerlijk resort op een prachtige locatie. Super ook dat we vanuit daar gelijk een auto konden huren. Erg blij waren we met de gegeven tips voor strandjes en eettentjes; we hebben een top verblijf gehad!”

• Hotel Playasol Mare Nostrum Beoordelingsscore: 7,5

“Topliging”