Idaho Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Home2 Suites by Hilton Idaho Falls Beoordelingsscore: 6,2

“De luxe, de ruimte en de hottub”

• Drift Lodge Beoordelingsscore: 6,7

“Zeer goede ligging t.o.v het yellowstonepark. Ongeveer 20 min met de auto sta je bij de west poort van het park. Wij verbleven in cabine A. Deze is achter op het terrein gelegen en vrij rustig. Geen last gehad van het verkeer (zoals andere gasten wel hadden gezien de recensies). Simpele maar schone cabine. Vrij klein maar wij sliepen er alleen dus wat dat betreft prima! ”

• Super 8 by Wyndham Idaho Falls Beoordelingsscore: 6,2

“Ontbijt was oké. Verder een heel gewoon motel. ”

• Inn America - Lewiston Beoordelingsscore: 7,5

“Schoon hotel met vriendelijk personeel. De kamer was redelijk ruim. Het ontbijt eenvoudig, maar voldoende.”

• Fairfield Inn & Suites Idaho Falls Beoordelingsscore: 8,8

“Alles”

• “Prima hotel op een goede locatie. Ideaal als tussenstop voor de reis san francisco naar yellowstone. Schoon, vriendelijk personeel en simpel maar goed ontbijt. Aanrader!”

• Rest Assured Inns & Suites Beoordelingsscore: 7,9

“Wij hebben gebruik gemaakt van dit motel toen wij op doorreis waren naar Grand Teton en een slaapplek nodig hadden. De kamer was super groot en we konden de auto direct voor de deur parkeren.”

• High Country Motel Beoordelingsscore: 7,5

“Lekker ruime kamers. Locatie was voor ons een plus,net na de Lamar valley en vlak voor de beartooth highway. Eerder gelezen dat ze weinig tv zenders hebben, dat is nu niet meer zo er werd net digitale tv aangelegd en dit werkte prima.”

• Motel 6 Idaho Falls Beoordelingsscore: 5,8

“De kamer was ruim en de prijs was relatief laag.”

• Shilo Inn Suites - Idaho Falls Beoordelingsscore: 9,6

“bedden zijn heerlijk, rustige kamers, goeie locatie om even uit te rusten. Personeel is zeer behulpzaam. Ontbijt is volgens de amerikaanse standaard, cereals, sausage, eggs etc. ( geen brood... ) Lekker appelsap wel :) en een leuk uitzicht op de rivier in de ontbijtzaal is een extra pluspunt! alsook de ontbijtdame die heel vriendelijk is! Een echte aanrader in zijn prijsklasse”

De 20 beste B&B's en herbergen in: Idaho

gebaseerd op 3.332 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com