Ikaria Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Atheras Beoordelingsscore: 6,7

“De locatie was goed. Het hotel ook.”

• Cavos Bay Hotel & Studios Beoordelingsscore: 7,1

“Het uitzicht en de ligging is prachtig! ”

• Blue SeaSide Studios Beoordelingsscore: 9,6

“Perfecte locatie: dicht bij de luchthaven en de weg (en toch geen geluidsoverlast) én dicht bij de zee. Alle comfort aanwezig. Sympathieke en behulpzame hosts! Onmiddellijk ingegaan op onze afwijkende ontbijtvoorkeuren.”

• To Gefyraki Rooms Beoordelingsscore: 9,2

“Het onbijt was heel goed verzorgd, werd persoonlijk opgediend door Maria. Aangezien ik geen gluten eet, was er voor mij alle dagen yoghurt met honing en ook gekookte eieren. Simpel ontbijt maar meer moet dat niet zijn. De kamer was ruim genoeg met een terras, zijzeezicht. Super locatie, op nog geen 5 min wandelen van het strand. Zonder vragen kwam de eigenaar Vasilis me aan de haven ophalen en wilde me ook terug naar de haven brengen bij vertrek. Super vriendelijke mensen. Oud hotel, goed verzorgd. Vlakbij de Therma, goed strand met weinig wind. Vlakbij de stad Agios Kirikos, op wandelafstand. Dichtbij restaurants en tavernes met zeezicht!”

• Erofili Beach Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel”

• Oinoi Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was super.”

• Hotel Rena Beoordelingsscore: 7,5

“Persoonlijke ontvangst en wensen van gasten werden serieus genomen. De receptie wilde het graag goed doen voor hun gasten.”

• Ikaros Star Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“het uitzicht en vriendelijk personeel”

• Icthyoessa Beoordelingsscore: 8,8

“De host heeft ons gratis van het vligveld opgehaald!!!!! De host had een aantal uitstekende tips voor het bezichtigen van omgeving en eiland. Indien nodig kon onmidellijk contact worden gemaakt. We kregen zelfs extra handdoeken voor op het strand en je begrijpt die werden erg vies!!”

• Akti Pension Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie schone en nette kamer. Niet mega groot maar wel een super groot terras voor de kamer die we hadden op de begane grond met een geweldig uitzicht op zee”

De 5 beste hotels in: Ikaria

gebaseerd op 1.022 hotelbeoordelingen op Booking.com