Île-de-France Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Royal Cardinal Poeng fra gjester: 6,7

«Frokost levert på døra til avtalt tid (kostet ekstra). Selv om rommet var slitent, var det rent der. Kort vei til undergrunn, og bra med tilbud (cafe, bar, restaurant, supermarked) i umiddelbar nærhet.»

• «Veldig rent»

• Avenir Hotel Montmartre Poeng fra gjester: 5,8

«Fantastisk bra beliggenhet!»

• Hotel Atmospheres Poeng fra gjester: 6,7

«Sentral beliggenhet i Latina kvarteret. Også hyggelig personale med døgnåpen resepsjon.»

• Hôtel Le Petit Trianon Poeng fra gjester: 7,5

«Lage»

• Le Relais Saint Honoré Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var meget god..beliggenheten super og betjeningen så hjelpsomme og hyggelige !»

• «Greie rom, fint bad og rent. En litt trist resepsjon og inntrykk når vi kom inn. Men rommet var greit og god seng, vi fikk balkong med utsikt.dette lå midt i smørøyet»

• Hôtel Emile Poeng fra gjester: 7,5

«Beliggenheten.»

• Hotel Devillas Poeng fra gjester: 6,2

«Veldig hyggelig eldre mann som var nattevakt, superblid og hjelpsom selv om han ikke forsto så mye engelsk. Ligger rett mellom to tog stasjoner så veldig lett å komme seg på rer toget til flyplassen og metroen for utforskning av resten av byen. Bra varmt vann og trykk I dusjen. »

• Best Western Le Jardin de Cluny Poeng fra gjester: 8,8

«Gode senger. Koselig lite hotell i en rolig bakgate. Nyoppusset/fresh. Hyggelig personale. Sentral beliggenhet. Kort vei til Nottre dam (5 min gange) med metrostasjon og togstasjon (flytoget til CDG airport).»

De 30 beste ferieboligene i Île-de-France

basert på 228 204 omtaler av ferieboliger på Booking.com