Imathia Prefecture Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Boutique Hotel Kokkino Spiti Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi hotel in een mooie omgeving. Ik kreeg een upgrade. ”

• Hotel Aiges Melathron Beoordelingsscore: 9,2

“Prima zwembad en gebakjes bij entree. ”

• Dryades Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Rustige ligging, leuk zwembad, goede matrassen, verzorgd ontbijt.”

• Hagiati Anastasiou Hotel & Spa Beoordelingsscore: 6,7

“basic, bruin hotel. Wel schoon. Niet teveel van verwachten. Dorp biedt behalve een waterval en een uitstekend restaurant niet veel spannende attracties of activiteiten.”

• Ktima Kalaitzi Beoordelingsscore: 10,0

“Het hotel is prachtig gelegen naast een wijngaard (lekkere huiswijn !) met een schitterend uitzicht vanop het terras. Prima uitvalsbasis voor bezoeken in de streek (Thessaloniki, Vergina, Pella, Edessa, ...). Eigen vervoer is wel noodzakelijk.”

• Evridiki Beoordelingsscore: 6,7

“Ontbijt super”

• Villa Elia Beoordelingsscore: 8,8

“Sfeeervolle inrichting, ruime kamer en goede locatie. Goed ontbijt.”

• Hotel Archontiko Dimitra Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime kamer, balkon deel je met anderen maar daardoor wel lekker loopruimte. Goede verduistering met rolluiken. Verwarming werkte goed; airco ook aanwezig. Koelkast ruim. Twee aparte bedden; wel harde kant. Op loopafstand is het museum met de Tombes te bekijken, verder op loopafstand van winkels en restaurantjes.”

• Agroktima Kapsali Beoordelingsscore: 10,0

“Het hotel is midden in de natuur gelegen. Onze kamer was goed ingericht en voorzien van alle comfort. De uiterst vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid van de jonge dame in het hotel is echt een ongelooflijke meerwaarde voor dit hotel. Het eten in het restaurant was het beste dat we tijdens onze 14-daagse trip in Griekenland hebben genoten. Ook het ontbijtbuffet was goed. Parking was op het terrein van het hotel zelf en de wifi werkte uitstekend overal in het hotel.”

• Veritas Boutique Art Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, leuke buurt, prachtige kamer en badkamer. Prima service bij ontbijt. Goed advies voor restaurant 12 grade”

De 5 beste vakantiewoningen in: Imathia Prefecture

gebaseerd op 186 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com