Inntal Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Pension Stoi budget guesthouse Poeng fra gjester: 7,9

«God beliggenhet og koselig rom. Kort vei til felles bad som kun 3 rom delte på. Kaffeautomat mm. tilgjengelig, men husk mynter. »

• «Fantastisk natur i området»

• B&B Hotel Heimgartl Poeng fra gjester: 8,8

«Nettes Personal Sauber»

• Sommerhotel Karwendel Poeng fra gjester: 4,2

«Grei frokost og hyggelig betjening.»

• Hotel Garni Römerhof Poeng fra gjester: 9,2

«Personale og service var bare over all forventning. Det var kun frokost på hotellet, men den var veldig god. Et utrolig hyggelig opphold. God buss forbindelse ned til sentrum av Innsbruck og svært lett å bruke. Ikke nødvendig med bil sånn sett. Bussen gikk hvert 10 minutt. Reiser jeg tilbake til Innsbruck kommer jeg til å sjekke inn her :-)»

• Hotel Kögele Poeng fra gjester: 9,2

«Koselig sted, med hyggelig restaurant og personale. Vi hadde halvpensjon og fikk servert veldig god 3 retters. Stedet har utleie av topp el-sykler som anbefales for en tur opp i fjellet eller rundt i området. Kommer gjerne tilbake.»

• Hotel Goldene Krone Innsbruck Poeng fra gjester: 9,2

«Hyggelig hotell med super beliggenhet. God frokost, døgnåpen resepsjon med alt du måtte trenge. Topp value for money.»

• «Frokosten var bra, fint utvalg. Fikk glutenfritt brød hver dag. Plusspoeng for det. Fin beliggenhet, 15 minutter å gå til sentrum.»

• Hotel Gisela Poeng fra gjester: 7,9

«God seng, bra frokost.»

• «Flott frokost. Gode senger. Fin balkong med nydelig utsikt over elv og fjell. Spennende interiør. Moderne og rustikt.»

De 30 beste ferieboligene i Inntal

basert på 17 323 omtaler av ferieboliger på Booking.com