2. anmeldelser av hoteller i Østerrike
  3. anmeldelser av hoteller i Østerrike
Inntal Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Perfekte Lage!»

• Alpenzauber Tilg Omtalescore: 10

«Veldig lys og trivelig leilighet, med skinnende reint, stort bad.»

• LOOMZ living Self-check-in Omtalescore: 10

«Anbefaler, rent og pent.»

• NOAS Home Omtalescore: 10

«Leiligheten var veldig fresh, fin planløsning, og hadde alt vi trengte. Kort gåtur inn til sentrum. Flott også med vaskemaskin tilgjengelig i eget vaskerom.»

• «Det var helt greit, men det var ekskrementer flere steder på badegulvet. Det er bare ekkelt og vitner om dårlig vasking og det gjør dessverre at oppholdet var mislykket. Vi betaler ganske mye og forventer deretter. Ikke bra, ba om avslag etter å ha vasket gulv til langt på natt men har ikke fått tilbakemelding på det.»

• «Moderne, lekkert inventar, romslig, rent og perfekt beliggenhet! God kommunikasjon:)»

• Basic Apartments downtown Omtalescore: 8

«Sentralt»

• ALPTyrol Omtalescore: 10

«Super netter Vermieter»

• «Meget god beliggenhet. Hyggelig vert.»

• «Fin liten studio med en fin liten solrik balkong som vi koste oss på, selv i februar. Kjøkkenet var bra, og vi lagde middagene våre der. Stort pluss for oppvaskmaskin. Supert med privat parkering som ikke var så dyr per døgn! Hyggelig personale og det store plusset, frokosten er inkludert. Levert på døren klokka 8!!! Kunn vi gitt mer enn 10 poeng for den servicen, så hadde vi gjort det! Nydelig opphold, vi kommer gjerne tilbake!»