Innviertel Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Motel Grieskirchen Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie moderne kamer.. check in automaat was ook prima. En op loopafstand van het centrum met leuke restaurants etc.”

• Hofwirthotel Beoordelingsscore: 9,2

“Binnenhuis architectuur”

• Hotel Burgblick Beoordelingsscore: 9,6

“Eetzaal met mooi uitzicht en goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Kamer was ruim en schoon.”

• Landhotel Mariensäule Beoordelingsscore: 6,2

“Wij hadden ruime kamers met een ruime doucheen toillet. Bed was prima.”

• “Het uitzicht op de Donau en de accommodatie (voorzieningen, personeel)”

• Gästehaus Donautal Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijke bedden, schone kamer, goed ontbijt, schitterende omgeving. Helaas hadden wij slecht weer en konden we maar 1 dag blijven omdat we op doorreis waren. Uitermate geschikt voor hikers en mountainbikers. Fietsen om locatie te huur en stallingsruimte voor eigen fietsen aanwezig. Zeer vriendelijke gastvrouw. Grote kans dat wij nog eens komen voor meerdere dagen”

• Hotel-Restaurant Goldenes Schiff Beoordelingsscore: 5,8

“Prima ontbijt. Personeel vriendelijk, eten lekker. Handig als je de volgende dag op een cruise vertrekt.”

• Osternacherhof Beoordelingsscore: 9,6

“Alles was uitstekend geregeld. Schone, ruime kamers, goed ontbijt en vlakbij de autobaan”

• Parkhotel Beoordelingsscore: 9,6

“Goeie locatie in het centrum niet heel ver van de snelweg. Nette, schone en ruime kamers. Het ontbijt is zeer goed verzorgd en ook de central ruimte van het hotel is een prima plek om tiojd door te brengen.”

• Hotel Biedermeier Hof Beoordelingsscore: 9,2

“Erg ruime en luxe kamer. Heerlijke douche en mooie zitjes met grote TV. Ontbijt is ook prima en eitjes kun je zelf koken. Voordeel is dat je ze dan ook wat zachter kunt koken. Gratis parkeren op terrein van hotel. Door een poortje achter kun je zo naar prachtige barokcentrum van Scharding lopen. Voor een goede koffie of glas wijn kun je o.a. terecht bij Seven. En er zijn eetgelegenheden genoeg.”

De 19 beste B&B's en herbergen in: Innviertel

gebaseerd op 5.706 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com