Ios Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Maria's View Beoordelingsscore: 9,6

“Ga hier vooral naar toe, the nest is uitstekend restaurantje in typisch cycladendorp. Niet geschikt voor rolstoelers. Wel de kamers op de bovenste verdieping boeken, die hebben het terras.”

• Avra Pension Beoordelingsscore: 10,0

“Fijne ontvangst. Superlekker ontbijt!”

• Hermes Beoordelingsscore: 7,5

“Fantastisch uitzicht, groot zwembad, gratis vervoer van en naar de haven, aardig personeel en geen last gehad van party people.”

• Ios Palace Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Alles! De locatie was geweldig, 1 minuut lopen naar de busstop, mini markets, restaurants en het belangrijkste: het strand. Het hotel ligt tegen een rots aangebouwd en heeft een prachtig uitzicht. Onze kamer was standaard maar schoon met goede bedden en een goede badkamer + balkon (en dat mooie uitzicht!). Het ontbijt vonden we heerlijk, natuurlijk is er iedere dag hetzelfde maar er is zoveel om uit te kiezen dat je elke dag wat anders kan eten. Van vers brood tot toast, eitjes (verschillende bereidingen), cornflakes maar ook pannenkoeken, cake, koekjes en taart. Ook mag je koffie (Nespresso: espresso, cappuccino, ijskoffie noem maar op) en verse jus bestellen. Heerlijk! Het hotel heeft een spa en twee zwembaden. Let wel op: beide zwembaden hebben zoutwater, dit mag wel in de omschrijving worden genoemd. Het personeel werkt lang en hard maar is altijd aardig, zelfs de schoonmaaksters kunnen uitstekend Engels! We hebben enorm genoten en zouden zo weer teruggaan. We hebben heel ios per scooter gezien en Mylopotas is voor ons de beste plek en ios Palace het fijnste hotel!”

• Golden Sun Beoordelingsscore: 9,6

“Super vriendelijke en behulpzame mensen die het appartement runnen en mooi centraal gelegen tussen de haven en chora.”

• Yialos Ios Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“De lokatie van het hotel, de relaxte sfeer en het zwembad was heerlijk. ”

• Pension Irene Beoordelingsscore: 9,6

“Het zwembad is heerlijk! Het ontbijt fantastisch, honing en eieren van de familie zelf. Familie zeer behulpzaam en toenaderbaar. Binnen 5 minuten veel restaurants en autoverhuur, Chora op loopafstand. Geweldig! ”

• Kritikakis Village Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Het vriendelijke,behulpzame en professionele personeel. Het zwembad. Het heerlijke ontbijt. Het goede bed. De ligging dichtbij de haven. De bushalte is vlak voor het hotel . Je kunt met de bus in 10 minuten naar de hoofdstad en naar bijna alle bezienswaardigheden op het eiland.”

• Villa Maria Beoordelingsscore: 10,0

“In een woord ALLES! De ligging, het uitzicht, het zwembad, de kamer, de gastvrijheid, de rust. Het was gewoon top!!”

• Hotel Katerina Beoordelingsscore: 10,0

“Dit familiehotel was echt fantastisch. Ontzettend lieve mensen (Petros, Maria & Vickie) en heel behulpzaam. Perfecte ophaal- en wegbrengservice naar de haven. Door een storm zaten we vast op het eiland en we konden zonder problemen langer blijven. Elke ochtend belde Petros naar de haven om de stand van zaken te checken en er werd goed voor ons gezorgd. Daarnaast elke dag heerlijk schoon beddengoed en lekker ontbijt met eigen gemaakte marmelade. Heerlijke bedden ook en het uitzicht van elk balkon en het terras met zwembad is het beste wat je kan hebben op Ios. De ligging is ook handig. Het Mylopotas strand en het dorpje Chora liggen op 10 minuten loopafstand. De haven op 20 minuten, maar anders gaat de bus ook elk half uur en die stopt vrijwel vlak voor de opgang naar Hotel Katerina. Wij raden iedereen dit hotel aan!”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Ios

gebaseerd op 881 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com