Irpinia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Fontana Del Re Beoordelingsscore: 8,3

“We mochten onze motoren onder het afdak op het terras parkeren 👍”

• Green Park Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“Ruime kamers prima ontbijt ”

• Grand Hotel Irpinia Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk hotel.. lekker laagdrempelig .. ontzettend goed ontbijt , mooie tuin..Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. In 1 woord SUPER!!😀😀”

• Hotel L'Ulivo Beoordelingsscore: 3,8

“Dat we weer weg mochten ”

• Ristorante Albergo Gerardo Di Masi Beoordelingsscore: 10,0

“De persoonlijke aandacht van Stefano, de eigenaar en zijn vader. De moeite die gedaan werd om met Italiaans, beetje Engels en veel handenwerk te communiceren en het ons meer dan 100% naar de zin te maken. Super! We kregen zelfs nog cadeautjes uit eigen tuin, wijn- en boomgaard om mee te nemen.”

• Mirabella countryside Beoordelingsscore: 7,9

“Heerlijk huis op een mooie locatie. Erg vrij, veel ruimte rondom. Hele gastvrije mensen! Werden verwelkomd met zelfgemaakte taart en thee en zelfgemaakte wijn!”

• Virginia Palace Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Comfortabele kamers, dagelijks goed onderhouden. Zeer mooi, rustig zwembad. Aan de receptie werd alle gevraagde info gegeven. Ruime parking. Grote mooie en rustige tuin.”

• Virginia Palace Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“Niets”

• Grand Hotel Biffy Beoordelingsscore: 8,3

“Gastvrijheid van het personeel. Vriendelijk. - ontbijt ziet wr verzorgd uit. - de service.”

• Green Park Hotel Beoordelingsscore: 9,0

“mooi hotel, prachtige tuinen duidelijk dat we in het laag seizoen waren en daardoor de prijs van de kamer zeer schappelijk was. We wilde een nacht bijboeken dat bleek via booking.com ruim 10 euro goedkoper te zijn!”

De 20 beste hotels in: Irpinia

gebaseerd op 3.982 hotelbeoordelingen op Booking.com