Bastimentos (eiland) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Selina Red Frog Beoordelingsscore: 7,1

“We kregen gratis een upgrade aangeboden omdat het erg rustig was in het hostel. De kamer met badkamer en balkon was leuk ingericht, schoon en ruim genoeg. Het pad van het hostel naar het strand is via de jungle, erg gaaf! Erg leuk dat er activiteiten worden aangeboden!”

• Ataraxia Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige locatie in een oase van rust. Kayak, SUP board en snorkelmateriaal ter beschikking. Lekker ontbijt. Zeer aangename en behulpzame hosts.”

• Hostal Green Coast Beoordelingsscore: 9,6

“Hostal Green Coast is een kleinschalige accommodatie met een geweldig uitzicht en schone kamers. De A/C werkt goed en maakt weinig lawaai. We werden door de eigenaren in de watten gelegd, ze maakten voor ons een uitstekend ontbijt en diner. ”

• Selina Red Frog Beoordelingsscore: 10,0

“De service ”

• El Jaguar Beoordelingsscore: 7,9

“Rustige ligging aan het water. Zeer kalm.”

• Eclypse de Mar Acqua Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Alles, de locatie de luiaard in de boom, de wilde kaaimannen in het moeras op loopafstand. Het goede eten, het koraal naast de hut.... De faciliteiten en vooral de sevice! Alles was top. ”

• Hostal Bastimentos Beoordelingsscore: 7,9

“Vriendelijkheid Lekker restaurant Mooie prijs Goeie wasservice ”

• Hotel Caribbean View Beoordelingsscore: 6,2

“mooi kamers, lieve mensen”

• Palmar Beach Lodge Beoordelingsscore: 9,2

“Hele mooie locatie met tenten midden in de natuur. Heel erg mooi om te slapen. Het strand is ook erg fijn, kun je goed liggen op bedjes van het hotel. Dit eiland is naar onze mening veel mooier en vooral minder toeristisch dan het Isla Colon. Dit Eco hostel is erg aan te raden!”

• Selina Red Frog Beoordelingsscore: 10,0

“De host was erg behulpzaam! We kregen zelfs een upgrade aangeboden.”

De 5 beste vakantiewoningen in: Bastimentos (eiland)

gebaseerd op 108 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Bastimentos (eiland)