Paaseiland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Manureva Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig plekje op Paaseiland. Op Paaseiland mag je je spaarvarkentje al meenemen. Dus goed om een betaalbare lodge te hebben. We werden opgehaald door de eigenaar en krijgen gelijk een korte rondleiding door het dorpje. Daarnaast wat tips over het eiland. Huurauto is via Manureva Lodge te regelen en is goedkoper (wordt afgeleverd bij de lodge). Elke dag ander ontbijt (wel elke dag paasbeeldenboter). Prima verblijf gehad!”

• Aukara Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 9,2

“Als je naar Paaseiland gaat dan is dit absoluut een goede plek om te verblijven. Je zit om de hoek van de hoofdstraat zonder hier enige hinder van te ondervinden. De kamers zijn groot, bedden liggen goed, ontbijt is lekker. De familie is erg vriendelijk en de tour van Leonardo is echt een aanrader als je echt wat meer over de geschiedenis en cultuur wilt komen te weten.”

• Camping y Hostal Tipanie Moana Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie is prima, 10 minuten lopen vanaf het centrum. Het is een kleine basic kamer, maar meer heb je niet nodig. Toiletgebouwen dichtbij en schoon. Voor goedkoop via de camping een auto gehuurd (viel wel uit elkaar, maar who cares voor die prijs?). De keuken is echt een dikke plus. 1 keukengebouw voor de campinggasten en 1 gebouw voor de kamers. En in dat gebouw 2 gasstellen en 2 koelkasten. En dan ook nog veel ruimte om te zitten. Deze plek was voor ons perfect. Het is een duur eiland en dit is de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Zeker icm zelf kunnen koken.”

• Hare Nua Hotel Boutique Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig ontvangst. Ontbijt heerlijk. Kamers schoon en comfortabel. Ligging super centraal!!! ”

• Hotel Hotu Matua Beoordelingsscore: 9,2

“Superfijn hotel met een heerlijk ontbijt. Zwembad is ook super. De kamers zijn gedateerd, maar heel schoon en netjes. Aardig personeel. Helemaal top!”

• Hotel Gomero Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel zeer behulpzaam bij organiseren van activiteiten op Paaseiland”

• Camping Mihinoa Beoordelingsscore: 9,6

“geweldig uitzicht. precies waar de zon onder gaat”

• Cabañas Te'Ao Beoordelingsscore: 6,7

“De indeling van het huis, 2 slaapkamers en de airportshuttle”

• Hotel Puku Vai Beoordelingsscore: 10,0

“Het was een heel goed hotel, waarschijnlijk het beste van het Paaseiland! We werden al van bij de aankomst aangenaam verrast door de hoteleigenaar met een glaasje vers geperst fruitsap. Bij hem konden we terecht met al onze vragen over het Paaseiland, voor boekingen van fiets, auto, restaurant... niets was te veel gevraagd en iedereen in het hotel was heel behulpzaam. De kamers waren ruim en netjes, heerlijk bed, propere badkamer, koelkast aanwezig... Mooi zwembad. Het ontbijt was elke dag lekker vers en op vraag van de gasten werden er heerlijke gerechten klaargemaakt. Je kon, als je dat wilde ‘s middags maar ook ‘s avonds blijven eten, de vriendelijke dame van de hoteluutbater toverde de lekkerste verse gerechten op tafel.”

De 30 beste hotels in: Paaseiland

gebaseerd op 7.126 hotelbeoordelingen op Booking.com