Istria Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Boutique Hotel Melissa Poeng fra gjester: 10,0

«God mat! Veldig godt mottatt!»

• Hotel Pineta Poeng fra gjester: 8,3

«Gute Lage, nettes Personal»

• Hotel Casa Garzotto Poeng fra gjester: 8,3

«Personalet. Personlig og hjertelig velkomst. Beliggenhet»

• Island Hotel Katarina Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig bra parkerings/transfer-tilbud for oss som kom med bil. Bra med gratis frakt med båt til og fra øyen. Veldig bra med oppgradert uteområde siden sist vi var der.»

• Remisens Hotel Admiral Poeng fra gjester: 8,8

«Frokost og middagsbuffet var velsmakende og variert. Stort, fint rom med ettermiddags/kveldssol. Gode senger og puter. Fine dusjforhold. Stort basseng ( noe kaldt), solsenger. Hotellet ligger like ved en marina. Nær sentrum og badestrand. Bra wIFI.»

• Pical Sunny Hotel by Valamar Poeng fra gjester: 9,2

«Vi likte alltsammen veldig godt. Personalet var hyggelige. Rengjörings dame Zorka var meget ryddig.»

• Park Plaza Verudela Pula Poeng fra gjester: 7,9

«Romslig leilighet med to bad. Flere restauranter og matbutikk på området. Flott bassengområde ved havet. Fine turveier i området.»

• Apartments and Rooms Midnight Banjole Poeng fra gjester: 5,8

«Koselig hage med flott basseng. Absolutt det positive med anlegget. Grei beliggenhet. Kort avstand til butikk, restaurant og strand. Rolig område.»

• Apartment Marconi Poeng fra gjester: 9,2

«Stor og fin leilighet! Perfekt beliggenhet rett ved havna og gamlebyen. Verten møtte oss kl 01.00 på natta for å overrekke nøkler, like blid. Veldig godt utgangspunkt for sykkelturer etc.»

• Remisens Premium Grand Hotel Palace Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk, med nydelig rom, gratis frokost- og middagsbuffet og herlig svømmebasseng med saltvann»

De 30 beste hotellene i Istria

basert på 123 303 hotellomtaler på Booking.com