Italiaanse Alpen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Isola Verde Beoordelingsscore: 9,2

“Fenomenaal uitzicht en ons heerlijke priveterras met ligbedden, bank en schommelbank. Wij hadden kamer 405. Muziek bij het ontbijt verhoogde de sfeer. Superschone kamer. ”

• Hotel Regina Palace Beoordelingsscore: 9,6

“De ruimte en het ontbijt”

• Lizard Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Top lokatie, perfecte verzorging. Het eten was geweldig !!!”

• Al Fogolar Beoordelingsscore: 9,6

“Erg fijne kamer en vooral ook heerlijk eten: echt topkwaliteit!”

• Hotel Marco's Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer vriendelijk personeel (dat goed Engels sprak), mooie ligging aan het meer, goed verzorgd ontbijt.”

• Hotel Karinhall Beoordelingsscore: 6,7

“het is er schoon en de ontvangst en check-in was zeer vriendelijk.”

• Hotel Glavjc Beoordelingsscore: 7,9

“de rand rondom het Comomeer is vrij steil dus parkeermogelijkheden zijn een unicum. Daarom heb ik dit hotel gekozen, want via twee haarspeldbochtjes kom je beneden op de privé parking van het hotel. Het hotel is gedateerd, maar dat heeft zijn charme. Het personeel is zeer vriendelijk en iedereen doet zijn bet om het jou naar de zin te maken. Wij hebben fantastisch gegeten in het restaurant, dus dat is een aanrader. Het is allemaal een beetje oubollig, maar wij vonden dat juist leuk.”

• Hotel Bellavista Beoordelingsscore: 8,3

“De kamer was geweldig met het balkon en het uitzicht op het Comomeer.”

• Gasthof Silbergasser Beoordelingsscore: 7,1

“Het ontbijt was goed en de kamer eenvoudig maar netjes.”

• Hotel Miralago Beoordelingsscore: 9,6

“prima kamer, prima ontbijt en aardig personeel. Omdat wij hadden aangekondigd laat aan te komen, maar nog wel wilden eten, is de kok speciaal voor ons gebleven en heeft om 21.30 uur nog een prima maaltijd klaargemaakt.”

De 30 beste hotels in: Italiaanse Alpen

gebaseerd op 902.236 hotelbeoordelingen op Booking.com