Ivano-Frankivsk Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• KLEN Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“goed eten, behulpzame mensen, mooie ligging en genoeg te doen in de buurt ”

• Franz Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig, sfeervol, centraal gelegen hotel. Ik had een super grote kamer waar ik nog geen geluid van buitenaf heb gehoord. Goed ontbijt ! Vriendelijk personeel wat goed Engels spreekt.”

• Zgarda Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De behulpzaamheid zoals het regelen van een taxi en adviezen. Er was communicatie mogelijk er werd Engels gesproken. De kamer was authentiek ingericht en comfortabel en schoon. Het enthousiasme van de eigenaars om te laten zien wat ze aan het maken zijn en hoe ze dat doen. ”

• Radisson Blu Resort Bukovel Beoordelingsscore: 7,1

“Balkon. Fijn bed. Goed ontbijt.. ”

• Stanislaviv Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt was heerlijk. Ligging in centrum op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Gratis parking. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer, goede bedden. Badkamer ook voldoende ruim. Airco werkt goed.”

• Fontush Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Vriendelijk personeel, ruime kamer, lekker ontbijt en goede locatie. Toen we aankwamen was er blijkbaar een probleem met onze gevraagde kamer, maar dit werd vlot opgelost.”

• Hotel Dudarik Beoordelingsscore: 9,2

“Gastvrijheid”

• Villa Iris Beoordelingsscore: 9,2

“Alles was boven verwachting, De kamer die wij hadden was groot, mooi ingericht, geweldig uitzicht en schoon. De Eigenaar, zijn Familie en Frieda zijn erg vriendelijk, en probeerde het altijd naar ons zin te maken. Het ontbijt was traditioneel en erg lekker. Centrum is op +/- 20 Min Loopafstand”

• Nadiya Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging van het hotel is ideaal: op loopafstand van het station en het centrum. We kregen een prachtige kamer aan de achterkant op de achtste verdieping. Heerlijk rustig met uitzicht op een park. Het ontbijt was heerlijk.”

• Kray-Neba Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker avondeten en lekker ontbijt.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Ivano-Frankivsk

gebaseerd op 5.429 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com