Jaén Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Prima accommodatie tijdens onze fietsvakantie.”

• Hotel San Julian Beoordelingsscore: 8,8

“Goed voor wandelaars, rust zoekers of voor passage.”

• Hotel Balneario Parque de Cazorla Beoordelingsscore: 9,2

“Prima ontbijt en perfecte uitvalsbasis voor mooie wandelingen!”

• El Mesón de Despeñaperros Beoordelingsscore: 5,8

“kamer was goed.”

• Alvaro de Torres Boutique Beoordelingsscore: 8,3

“De kamer was exact zoals op de foto. Hotel is goed gelegen in het centrum van Ubeda, er is een grote publieke parking vlakbij die vlot te bereiken is. Mooi hotel met patio, maar wel wat somber. (wel november en avond). Ontbijt was lekker met allemaal verse producten, maar door bediening aan tafel absoluut niet vlot. uitchecken om 12u was praktisch, dus konden we nog aantal zaken bezoeken in voormiddag.”

• Hotel Palacio De Úbeda 5 G.L Beoordelingsscore: 7,1

“Zeer mooie lokatie in het oude stads centrum Personeel heel vriendelijk Grote kamer en bed”

• Albergue Inturjoven Jaen Beoordelingsscore: 8,3

“De spa!,, een uiters vriendelijke badmeester, heerlijk warm schoon zwembad en de bonus we hadden het bad geheel voor ons alleen..... een cadeautje 😀”

• Hotel Villa de Cazorla Beoordelingsscore: 7,5

“locatie en ontbijt. het hotel ziet er van buiten prachtig uit en restaurant en lounge deel is mooi gerenoveerd.”

• Andalucía Beoordelingsscore: 7,9

“niet ver van't centrum ,hond gratis .uitbaters zijn wat ouder maar dochter is zeer vriendelijk.”

• Casa Rural Mirador de Hornos Beoordelingsscore: 7,9

“De grote troef is de gezellige locatie tussen de locals en het fantastische uitzicht vanaf het balkon. De eigenaar is zeer gedienstig en neemt ruim zijn tijd voor alle uitleg. Het huisje is goed onderhouden en heeft een kleine keuken.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Jaén

gebaseerd op 12.374 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com