Jaffna District Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Yaarl Hostels Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer, vriendelijk personeel, handige lokatie.”

• Jetwing Jaffna Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijk bed”

• Yaarl Hostels Beoordelingsscore: 7,9

“- ik bleef 3 nachten, na de 2de nacht kwamen ze de kamer kuisen, bedden opmaken ... - dichtbij het busstation, fort, markt ... - mogelijkheid tot huren van fietsen of scooters - info hangt uit met bus- en booturen naar Delft en Nainativu - elk bed heeft zijn eigen ventilator”

• Yaarl Hostels Beoordelingsscore: 7,1

“Voor de lage prijs krijg je een erg ruime kamer. Ondanks de grote ruimte deed de airco goed zijn werk. ”

• Mahishe Cottage Beoordelingsscore: 10,0

“Simpel maar top homestay. De eigenaar was vriendelijk en hielp ons met tips voor Jaffna. Er zijn fietsen die gebruikt kunnen worden, hiervoor vraagt hij een zelf te bepalen bedrag voor het onderhoud. De kamer was netjes, schoon en ruim. Ontbijt was lekker en hij heeft voor ons zelfs een ontbijtpakketje gemaakt die we in de bus mee konden nemen omdat we vroeg vetrokken. ”

• Allai Samudra Beach Resort Beoordelingsscore: 7,9

“De locatie is heerlijk, mooi aan het strand met geweldig uitzicht. Rustig gelegen, zo'n 8 km van jaffna. Voor ons perfect, we hebben heerlijk gevaren op de kajaks die er liggen.. het water is er erg ondiep met soms wat waterplanten.( meer speel en vaarwater) Onze dochter van 4 kon iig perfect rustig spelen daar. Het personeel moet nog wat wennen aan de westerse wensen maar is echt heel erg behulpzaam. Uiteindelijk daar ook echt lekker gegeten ( iets met curd erin). Het hotel is druk bezig alles op te knappen maar dat kost wat tijd. ”

• Green Grass Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 7,9

“Goede ligging (vlakbij station) geweldig ontbijtbuffet en heel lekker en gezellig restaurant”

• Allai Samudra Beach Resort Beoordelingsscore: 7,1

“Personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.”

• Yaarl Hostels Beoordelingsscore: 8,3

“Onze kamer was ontzettend groot. De locatie was erg fijn, midden in het centrum van Jaffna.”

De 15 beste hotels in: Jaffna District

gebaseerd op 1.655 hotelbeoordelingen op Booking.com