Java Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Aston Inn Pandanaran Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie ruime kamers met airconditioning en koelkastje. Rooftop-zwembad en restaurant op de 12e verdieping, dus mooi uitzicht over de stad. Super uitgebreid ontbijt met voldoende Westerse opties.”

• “Het hotel op zich, mooi authentiek ingericht. Helaas kwamen we in de avond aan en vertrokken de volgende ochtend al weer vroeg. We kregen een prima ontbijtje mee voor onderweg. We hadden hier graag wat langer willen blijven.”

• Buton Backpacker Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Lieve mensen die ons heel goed hielpen! De leuke tour op achterop de motor is een aanrader. ”

• Artotel Hotel Surabaya Beoordelingsscore: 7,9

“Personeel erg vriendelijk. Ontbijt prima. Ligging is goed. ”

• Hotel Arjuna Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie tov treinstation en Malioboro straat.”

• Bromo Terrace Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie, privé huisjes met klein zitje buiten en droogrekje. Ruime badkamer en douche. Heerlijk bed. Goede mogelijkheden voor Bromo tour (verschillende standaard pakketten) en transfer naar de grote steden in de buurt.”

• Aloha Hotel Yogyakarta Beoordelingsscore: 9,2

“Super locatie, rustig maar toch dichtbij het centrum en bij een straat met leuke eetgelegenheden. Heel vriendelijk personeel en prima ontbijt.”

• Wood Stone Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven veel informatie over wat er toen was in de omgeving. Bedden waren prima en het ontbijt was goed.”

• Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was grandioos. Echt indonesisch.”

• RedDoorz Premium @ Ciumbuleuit Atas Beoordelingsscore: 4,6

“Groot bed. Mooie lobby.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Java

gebaseerd op 63.266 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com