East Java Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Bekizaar Hotel Surabaya Beoordelingsscore: 8,3

“Een zeer gemoedelijk hotel, dat zich op een perfecte locatie bevindt en aanzienlijk meer biedtt dan waarvoor men moet betalen. ”

• Baobab Safari Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Bijna alles”

• MADOR Malang Dorm Hostel Beoordelingsscore: 9,2

“Personeel enorm attent en behulpzaam!”

• Hotel Paviljoen Beoordelingsscore: 7,9

“Het is een sfeervolle plek in een straat met een pasar en een kleine avondmarkt met eettentjes. Het is vlakbij Tunjungan mall, een kooppaleis van een omvang zoals je zelden ziet. Het ligt in het oude koloniale hart van Surabaja, niet ver van de residentie. Het personeel was erg zorgzaam en plezierig. Alle vervoer in de stad werd prima geregeld tegen normale prijzen.”

• Hotel Sahid Montana 2 Malang Beoordelingsscore: 7,5

“Een laagbouw hotel met kamers met balkon of terras en een ruim zwembad. Redelijk goed onderhouden en uitstekend als uitvalsbasis voor het bezoeken van Bromo, Burubudur en Surabaya ”

• Singgasana Hotel Surabaya Beoordelingsscore: 9,6

“De rust . De lokatie . En s avonds een buffet. ”

• Kampong Tourist Beoordelingsscore: 8,3

“Was een bijzondere locatie op het dak van een gebouw. Uitzicht over een gedeelte van de stad, leuke gebouwtjes op het dak gemaakt. Echt het gevoel van een kleine kampung. Ons huisje was er ook een dorm voor individuele reizigers, erg leuk opgebouwd allemaal.”

• POP! Hotel Stasiun Kota Surabaya Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was matig,kamers ook matig.”

• Ketapang Indah Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Het ontbijt is ok maar de lunch en diner is heel slecht bedorven vis soep die niets voorstelde op mijn complain kreeg ik wel een eerlijk antwoord de oude kok was weg er was nu een nieuwe en vele klanten hadden een klacht het eten was altijd goed vroeger maar nu niet meer erg jammer”

• JW Marriott Hotel Surabaya Beoordelingsscore: 9,2

“Men was erachter gekomen dat het mijn vaders verjaardag was, dus na het avondeten kwam een groep mensen met een gitaar een verjaardags lied zingen met een geweldige taart. echt Fantastisch !!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: East Java

gebaseerd op 15.720 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com