2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen Indonesië
Jembrana Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• The Galuh Pekutatan Beoordelingsscore: 8

“De rust en de ligging met de weg er naar toe. Prachtig!”

• The Galuh Pekutatan Beoordelingsscore: 7

“Het was hier lekker rustig en alles was te vragen. We kregen een prima ontbijt en de receptie heeft zelfs een motor voor ons kunnen regelen. En toen het bleek dat onze vervolg vervoer niet kon komen hebben ze zelfs op korte termijn vervoer voor ons geregeld. Deze locatie heeft op zich niet bijzonders maar met de motor kan je van uit hier naar veel leuke plekken. Wij hadden dit hotel ook al tussen locatie geboekt om even uit te rusten tijdens onze trip. Het personeel was top!”

• THE NYAMO surf & stay Beoordelingsscore: 8

“Toplocatie aan rustige kant van medewi, beach break en sfeervol restaurantje op loop afstand. Voor de point break heb je wel een scooter nodig.”

• Jembrana Bali Homestay Beoordelingsscore: 7

“De ligging vlakbij de zee”

• melaya beach resort 2 Beoordelingsscore: 8

“Een ruime kamer met een heerlijk bed ook de badkamer is heel ruim fijne douche. Het uitzicht op de zee en het zwembad is mooi. Melaya beach is heel rustig, zo rustig dat we zelfs geen toeristen hebben gezien gedurende de twee dagen dat we hier waren. Het restaurant is helemaal nieuw en best groot de bediening doet erg haar best om het haar gasten naar de zin te maken. Leuke, lieve goede kokkin.”

• AgaLiving Medewi Beoordelingsscore: 8

“De ligging in alle rust aan zee”

• Segara Urip Beoordelingsscore: 6

“De tuin”

• AgaLiving Medewi Beoordelingsscore: 7

“Sfeervol, relaxte en rustige ongeving”

• Sunsets at Sumbul Beoordelingsscore: 9

“Leuke schone kamer. Vriendelijke ontvangst”

• AgaLiving Medewi Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie met uitzicht op zee. Loopt zo het strand op, dus ook perfecte locatie voor surf. Ontbijt was goed, kamer was zeer schoon en personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Na een verblijf van 2 nachten, nog eens 4 nachten bijgeboekt. Wij komen hier zeker terug!”