Jersey Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Talana Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Erg vriendelijk”

• Undercliff Guest House Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was prima verzorgd. Heerlijk rustige omgeving ”

• The Moorings Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De ontvangst en service en personeel ..prijs kwaliteit geen 3 maar 4 sterren .mvg criaf”

• Pontac House Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi balkon met uitzicht op zee en daarmee de (extreme) beweging van de getijden. Vriendelijk behulpzaam personeel. Een restaurant waar je goed kunt eten. Het hotel heeft een familiekarakter waardoor je gauw vertrouwd raakt met het personeel en de overige gasten. Vanuit het hotel is Gorey mooi via het strand / de zee (bij eb) te bewandelen en 15 minuten met bus lijn 1 St Helier. Lekker zwembad.”

• Hotel Ambassadeur Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging van het hotel was perfekt! Te voet naar Saint Helier was voor de wandel liefhebber goed te doen maar veel makkelijker was de bushalte schuin tegenover het hotel met iedere 15 á 20 minuten een bus recht naar het busstation in Saint Helier en vandaar uit kon je alle richtingen uit, ideaal! Wij hadden een ruime kamer, schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt was top met een gedeelte in buffet vorm (ook croissants en broodjes) met name het dagelijkse verse fruit werd door ons zeer op prijs gesteld. Balie medewerkers, restaurant personeel, maar ook de kamermeisjes waren zeer vriendelijk en attent.”

• Alhambra Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De ontvangst ,de eigenaresse Amanda en het enorme warme vrolijke personeel, de prachtige suite en de waanzinnige ligging maakte ons verblijf tot een ervaring om nooit meer te vergeten. Het was echt een warm bad waar wij in terecht zijn gekomen en we zullen zeker terugkomen!”

• Hotel de France Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie ligging en goed ontbijt”

• Biarritz Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Het hotel is prachtig gelegen en kijkt uit over een mooi groot strand. Ruime kamer met goed bed. Vele restaurantjes op loopafstand. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen en verkennen van Jersey.”

• The Club Hotel & Spa Jersey Beoordelingsscore: 8,8

“Super locatie en lekker rustig. Voor langer verblijf aan te bevelen”

• Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey Beoordelingsscore: 9,6

“Goed ontbijt en restaurant. Faciliteiten zijn zeer goed. Zwembad en sauna & stoomkamer faciliteiten zijn prettig en goed toegankelijk. Hotel ligt mooi in de haven. Er wordt nieuwe appartementsgebouwen gebouwd naast dit hotel. Via een tunnel ben je zo in het centrum”

De 25 beste hotels in: Jersey

gebaseerd op 24.215 hotelbeoordelingen op Booking.com