IJzergebergte Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Rehavital Beoordelingsscore: 7,1

“De lokatie en parking”

• Hotel Epocha Beoordelingsscore: 7,1

“Prijs-kwaliteirverhouding is prima”

• Clarion Grandhotel Zlaty Lev Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie ruime kamer, schoon en heerlijk zeer uitgebreid ontbijt”

• Hotel Radnice Beoordelingsscore: 9,6

“Wat een heerlijke bedden! Goede locatie midden in het centrum, fijn dat er een mogelijkheid is om een parkeerplaats te reserveren achter het hotel. Erg vriendelijke receptioniste, die goed Engels sprak. Het was erg warm op de kamer, maar ze regelde meteen een ventilator voor ons. Goede Wifi.”

• Pytloun Design Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“de kamer was schoon, goede bedden en lekker, uitgebreid ontbijt”

• Hotel Praha Liberec Beoordelingsscore: 5,4

“Wij besloten om niet te ontbijten omdat -hoewel er eigenlijk voldoende keuze is- we niet zo gesteld zijn op een continentaal ontbijt........ We daalden af naar de coffee corner op het gelijkvloers voor een lekkere cappucino en daarna gingen naar een Vietnamese bistro en kozen voor een overheerlijke noedelsoep.”

• Hotel U Jezírka Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijt was goed, de medewerkers waren vriendelijk. Iets drinken kon aansluitend op het terras en tegen vriendelijke prijzen.”

• Wellness Hotel Stará Pekárna Beoordelingsscore: 5,8

“Vriendelijk personeel. Mooie stad, mooie omgeving”

• Pytloun Grand Hotel Imperial Beoordelingsscore: 9,6

“Hotel is zeer strak en mooi ontworpen. Echt een aanrader voor Liberec. Verder ook kind kindvriendelijk. We hadden twee kamers naast elkaar op de eerste verdieping met een deur in het midden. Kamer had een uniek ontwerk met veel hout. Super gaaf bad. Verder een fijn ontbijt met uitgebreide keuze. Goede locatie, met alles op loopafstand.”

• Pytloun City Boutique Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“De locatie in de stad en de kamerindeling.”

De 30 beste hotels in: IJzergebergte

gebaseerd op 19.024 hotelbeoordelingen op Booking.com