Junín Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Shelter Beoordelingsscore: 8,3

“Schoon”

• Hotel Las Lomas Beoordelingsscore: 9,2

“De matrassen waren zeer goed. Het stadje was zeer levendig, er hing een leuke sfeer. Maar bovenal was de receptioniste supervriendelijk en behulpzaam. We vonden het jammer dat we er maar één nacht konden blijven,”

• Hotel de Turismo Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig hotel met hoge plafonds en een prachtige bar en restaurant.”

• Hospedaje Huancayo Beoordelingsscore: 9,2

“kraaknet”

• Qata Hostel Huancayo Beoordelingsscore: 9,6

“Dit hostel was echt anders dan alle anderen, in positieve zin! De eigenaar kent iedereen bij naam en behandelt zijn gasten als vrienden! Dat geeft een heel welkom gevoel. Ik werd heel hartelijk ontvangen door de eigenaar, zijn vrienden en de andere gasten. We gingen samen iets eten en ik heb zowel met de eigenaar als met de andere gasten leuke gesprekken gehad! De eigenaar deelt alles met de gasten en dat is heel mooi. Hij is heel open en makkelijk in de omgang. Daardoor voelde ik me helemaal op mijn gemak. Omdat het een klein hostel is, kende ik de andere gasten snel en voelde het als een thuis. De sfeer is echt bijzonder goed en verder heeft het hostel alles wat je nodig hebt: een lekker bed, ruime kamers, prima badkamer, wifi, keuken om in te koken en een goed ontbijt! Het is dus een hele fijne plek en ik zou zeker weer naar dit hostel gaan!”

De 2 beste vakantiewoningen in: Junín

gebaseerd op 69 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Junín