Kakheti Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Neli Telavi Beoordelingsscore: 9,2

“De gastvrije benadering van Neli en het heerlijke eten wat ze voor ons had gemaakt. Fijne rustige plek!”

• Kabadoni Boutique Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Zeer ruime kamers, schoon, prachtig uitzicht. Personeel is redelijk behulpzaam.”

• Green House Beoordelingsscore: 8,8

“Hartelijkheid eigenaar Fantastische ontvangst Heerlijk ontbijt van eigen, verse producten Prima bedden ”

• Schuchmann Wines Chateau & SPA Beoordelingsscore: 8,8

“prima eten op lokatie, Mooie kamer, Leuk om op Wijnboerderij te verblijven prima SPA”

• Guesthouse Lasharai Beoordelingsscore: 9,2

“Voortreffelijk eten, unieke locatie”

• Hotel Tela Beoordelingsscore: 7,1

“De kamer was mooi, groot en schoon. De locatie van het hotel (centrum van Telavi) met het dakterras was uitstekend.”

• Gremi Hall Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtig nieuw en modern hotel. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken, bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het eten was voortreffelijk en de kamers waren brandschoon! In de tuin met hangmatten kom je echt tot rust. Hotels zoals Gremi Hall kom je in Georgië maar weinig tegen.”

• Erekle II Beoordelingsscore: 7,1

“Ligging van het hotel is super. Kamer heel sfeervol ingericht. Fijn bed en goed ontbijt.”

• Hotel & Wine Cellar ARGE Beoordelingsscore: 9,2

“Hotel was gezellig, vriendelijk personeel. schone grote kamer. goed restaurant voor ontbijt en diner en heerlijke wijn. snel internet.”

• Hotel Brigitte Beoordelingsscore: 9,6

“Gezellig hotel. De ligging van het hotel, goed opgezet in terrasvorming,goed restaurant en ontbijt. goed internet. zwembad.”

De 30 beste hotels in: Kakheti

gebaseerd op 6.870 hotelbeoordelingen op Booking.com