1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Japan
  3. anmeldelser av hoteller i Japan
Kanto Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Nishitetsu Inn Shinjuku Poeng fra gjester: 8,8

«Beliggenheten - kort veg til Shinjuku og t-bane. Utlånstelefonen som gjorde at vi kunne bevege oss rundt i Tokyo uten å bruke en formue på datatrafikk. Små rom, liten seng, men hadde alt hva vi trengte. Vaskemaskin med myntinnkast så vi kunne vaske klær ila oppholdet. Mulighet for frokost på café på hotellet, eller på en cafékjede litt lenger bort i gata. »

• «Suveren plassering om man reiser til/fra Haneda Fine rom og flott utsikt fra lobby og restaurant.»

• HOTEL PERRIER (Adult Only) Poeng fra gjester: 10,0

«Badet! »

• Super Hotel Shinjuku Kabukicho Poeng fra gjester: 9,2

«Hyggelig, sentralt og skikkelig. God service, god frokostbuffet med japansk (og litt vestlig) mat, onsen med gratis «spatilbehør» hver dag, grei beliggenhet. Rene men små rom (som alle steder i Tokyo). Vaskemaskin og tørketrommel tilgjengelig. Vi hadde et supert opphold.»

• Cerulean Tower Tokyu Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Lett tilgjengelig . Nær stasjonen . Artig å bu like ved Shibuya crossing .»

• THE KNOT TOKYO Shinjuku Poeng fra gjester: 10,0

«Atmosfear .entrence ,»

• Kinugawa Grand Hotel Yumenotoki Poeng fra gjester: 7,1

«Å oppleve onsen og japanske tradisjoner. Fantastisk servise og hyggelig og høflig personale. Også ligger i nærheten av Nikko - som er full av flotte attraksjoner og historiske steder. Nikko må ses. Hotellet ligger ca en time fra Nikko med tog»

• HOTEL UNIZO Tokyo Ginza-itchome Poeng fra gjester: 5,4

«Beliggenhet, stille og fredlig midt i yrende byliv»

• nine hours Akasaka Poeng fra gjester: 7,9

«Bra kudde»

• Oyado Cocochi Poeng fra gjester: 9,2

«Personalet var utrolig hyggelige og vi elsket området vi bodde i! Koreansk byddel med masse god mat og mye kultur!»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Kanto

basert på 45 767 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com