Regio Karlovac Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Romantic Mongolian yurt in the Wild Beoordelingsscore: 7,5

“Ontvangst gastvrouw, faciliteiten”

• Black Queen Guesthouse Beoordelingsscore: 9,6

“Goed gelegen van plitvice meren. Schone kamer Erg vriendelijke eigenaresse”

• Villa Plitvicka Sedra Beoordelingsscore: 5,8

“Het was proper ”

• Apartment Andreja Beoordelingsscore: 9,6

“De ontvangst, netheid en omgeving. ”

• Rooms Marica Beoordelingsscore: 7,5

“we hadden deze kamer geboekt als overnachting voor een bezoek aan de plitvice meren. Het was maar 1 min rijden naar deze locatie vanaf de meren, erg fijn! Het was schoon, comfortabel en rustig”

• Apartman Din Beoordelingsscore: 8,8

“Het huisje ligt in een bos in de middel-of-nowhere, zo’n 3km van de hoofdweg. Het is een plek waar je echt tot rust komt.”

• Plitvice Holiday Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Wij waren voor onze huwelijksreis hier 2 nachten, vooral om de Plitvice meren te gaan bezoeken. We hadden een Lakehouse uitgekozen, omdat we dat romantisch vonden. Het was super knus en s'avonds kon je lekker op je 'balkonnetje' aan het meer zitten. Dit meer was alleen toegankelijk voor degene die in de Treehouses en in de Lakehouses verbleven. Het water was wel heel erg koud! Haha. Het personeel was erg behulpzaam. Voor het parkeren van onze auto, zijn ze helemaal meegelopen om aan te wijzen waar we konden parkeren.”

• Hotel Degenija Beoordelingsscore: 10,0

“We waren heel erg tevreden. Hebben twee overnachtingen gehad. Hotel ligt gunstig, centraal in Kroatië. Goede uitvalsbasis om langer te verblijven. Het personeel was zeer behulpzaam, vriendelijk en hadden goede adviezen voor de bezoeken aan de Plitvice meren. Zeer goed en uitgebreid ontbijt, lekkere koffie. De kamer en badkamer waren heel schoon en heerlijk ruim. Ze hebben ook een goede keuken met voldoende keus. Super hotel.”

• Hotel Grabovac Beoordelingsscore: 7,5

“Personeel deed hun best.”

• Boutique Hotel Korana Srakovcic Beoordelingsscore: 7,9

“Mooi gelegen hotel met knusse inrichting. Loopafstand naar het oude centrum. Restaurant prima.”

De 15 beste hotels in: Regio Karlovac

gebaseerd op 6.517 hotelbeoordelingen op Booking.com