2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Karpathos
Karpathos Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Atlantis Hotel Point fra anmeldelser: 6

"Lokation og udsigten."

• Aphrodite Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Freden, roen, udsigten, dejlige værelser"

• Hotel Astron Princess Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig flinke og søde folk"

• Alimounda Mare Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Jeg har aldrig oplevet en morgenbuffet af denne størrelse, der var alt, hvad hjertet kan begære. Der stod kokke, der lavede omelet - efter ønske, der var frisk tilberedte spejlæg, pandekager, mindst 10 forskellige slags brød, ja, og det samme inden for kage, hvis man er til det. Oste - som jeg aldrig har set i Grækenland før - blåskimmelost -lækkert! ja, og meget, meget mere. De første dage oplevede jeg for første gang i 45 år at få en kop te, der virkelig smagte mig - English Breakfast te, desværre var den der ikke mere end de første 2 dage."

• Nikos Studios Point fra anmeldelser: 10

"Det er et lille familiedrevet hotel. Vi har også været der sidste år og familien har modtaget os med åbne arme og "velkommen tilbage" og så fik vi en velkomstdrink og frugt fra egen have. En af familiemedlemmer fulgte os til værelset med nøglen."

• Konstantinos Palace Point fra anmeldelser: 8

"Serviceminded personale, perfekt beliggenhed, gode suiter med privat pool, gode senge og inventar generelt."

• Hotel Astron Princess Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig junior suite med stor altan som havde en fremragende udsigt til bjerge, hav og byen. Rigtig god morgenmad. Søde og hjælpsom personale. God svimmingpool. God beliggenhed i forhold til strand og by."

De 15 bedste hoteller i Karpathos