Kathmandu Valley Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Kasthamandap Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige kamer, erg modern en schoon Goede sanitaire voorzieningen, voorzien van toiletartikelen Supervriendelijk personeel Uitgebreid ontbijt ”

• Hotel Friends Home Beoordelingsscore: 10,0

“De kamers zijn proper en netjes. Uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• Yakety Yak Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“Goed ontbijt, bed, douche en WiFi. ”

• Oasis Kathmandu Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Prima ligging (Thamel). Ruime kamer. Grote badkamer. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.”

• Zostel Kathmandu Beoordelingsscore: 9,6

“Schoon, een iets luxueuzer hostel met een eigen locker waar al je bagage in past. Rooftop met mooi uitzicht over de stad en een gezellige bar waar je heel gemakkelijk vrienden kunt maken.”

• Kumari boutique hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Wifi zeer goed, mooie kamer met goed bed, toplocatie in Thamel, toeristenwijk van Kathmandu. We hebben er vier nachten gelogeerd en iedere ochtend was er steeds een ander ontbijt, heel afwisselend en smakelijk. Zeer vriendelijk personeel. De manager heeft voor ons auto met chauffeur voor 4 dagen geregeld en heeft ons leuke suggesties gedaan over plaatsen om te bezoeken. 's Avonds kun je er goed eten.”

• Hotel Mystic Mountain Beoordelingsscore: 8,3

“Uitzicht is overweldigend. Mooie kamer met fijn balkon. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• Baber Mahal Vilas Beoordelingsscore: 9,6

“Met recht een boutique hotel genoemd want het ademt een chique, in de geschiedenis geankerde sfeer uit. De kamer was geweldig en ruim. De bibliotheek een feestje en de lokatie met de baber mahal revisited centrum ernaast perfect om te ontspannen midden in het bruisende hoofdstad van Nepal. Restaurants, galeries, antique Winkels en juweliers zijn in het complex gevestigd en geven een gevarieerde winkel-ervaring. Aanbevolen!”

• Tulaja Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“de 1ste dag was het ontbijt op het dakterras fantastisch. 2de dag was het ontbijt minder. het personeel en de eigenaars waren ontzettend vriendelijk, en heel behulpzaam. Jammer dat er geen warm water was. Ligging is perfect. Ik raad dit verblijf zeker aan en zal hier vaker komen. De eigenaresse heeft speciaal op ons verzoek heerlijke dal met rijst gemaakt.”

• Hotel Buddha Beoordelingsscore: 8,8

“Ligging en rust”