Kefalonia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ifigeneia Beoordelingsscore: 9,2

“Gastvrij, vriendelijk, goed uitgeruste keuken, ligging, rust, schoon en netjes, zwembad, goede prijs/kwaliteit ”

• Sunset Paradise Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel was zo vriendelijk. Elke ochtend werd heerlijk ontbijt gemaakt. Elke avond zonsondergang vanaf het balkon van de kamer. Van alle faciliteiten voorzien. Ik zou het iedereen aanraden. ”

• Fiscardo Bay Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Prima hotel met ruime kamer Zeer gezellig dorpje met veel restaurants aan een kleine haven”

• Anna Studios Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging: uitkijken op zee, veel restaurantjes in de buurt. 5 minuten lopen naar het strand. Prima appartementen met nieuw zwembad. ”

• Volidiera Guesthouse Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamer met (klein) balkon. Mooie tuin. Goed bed (het kraakte wel bij het minste of geringste). Zeer smakelijk ontbijt met vers fruit, brood, Griekse yoghurt, ei (we hebben alle varianten wel gehad: omelet, uit de oven, spiegelei, gekookt...) vers gebakken zoete en hartige hapjes (en deze waren elke ochtend weer anders). Zwembad met ligbedden. Ruime parking. Nabij een klein dorpje en niet ver van Lixouri. Supervriendelijke dames die de B&B runnen. Handdoeken worden vaak verschoond. Wij voelden ons na 1 nacht meteen thuis.”

• Evita Studios Beoordelingsscore: 7,5

“Dicht bij vliegveld en autoverhuur bedrijven. Wij hadden 1 overnachting ivm doorreis op de volgende dag”

• Anemos Studios & Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“de locatie van het appartement en de vriendelijke eigenaren van het appartement”

• Petani Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Vanaf groot balkon Super mooi uitzicht (op de kust, zee en ondergaande zon) Zeer mooie luxe kamers (alles nieuw) met heerlijke douche en bed. Lekker ontbijt Heerlijk zwembad met genoeg goede ligstoelen en parasols Vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Mari-Christi Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“Wat een prachtige plek, gelijk aan zee, met zo ongeveer een privé strandje. De kamer was ruim, een heerlijk balkon erbij. We hebben genoten. Je zit net buiten de drukte van Poros, vlakbij de haven. Ik zou er zo weer naar toe willen.”

• Fiscardo Studios Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldig uitzicht. Een groot balkon om te genieten van dit uitzicht. Fiscardo is een erg leuke plaats”

De 25 beste hotels in: Kefalonia

gebaseerd op 7.261 hotelbeoordelingen op Booking.com