Kegalle District Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Backpackers Zone Beoordelingsscore: 7,1

“Leuke aankleding van het terrein en de eetzaal in jungle stijl. Primitieve hut als kamer, met 2 balkons. Vriendelijk personeel ”

• Hotel Elephant Bay Beoordelingsscore: 5,4

“Het uitzicht is erg gaaf! Het zwembad wordt goed onderhouden en vanuit het zwembad heb je perfect zicht op de olifanten.”

• Cafe Pinnalanda Beoordelingsscore: 8,3

“Goede ligging. Backpacks konden we eerder bij de receptie zetten terwijl onze kamer werd schoongemaakt en we gratis via het hotel een tuktuk kregen om ons door het dorp te laten rijden naar de olifanten en de theefabriek. Kamer goed schoon en prima airco.”

• Green River Adventure Beoordelingsscore: 7,9

“Rafting canyoning tour was helemaal top. Erg leuk en enthausiste gids. Een Aanrader”

• Gallene Gala Nature Resort Beoordelingsscore: 7,9

“mooie locatie midden in de natuur, onze kinderen sliepen in de tent aan de waterval, was voor hen een super ervaring”

• Mountriver Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Prachtig uitzicht over de rivier. Ruime kamer.”

• Kumbuk Sevena Adventure Camp Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer goed ontbijt, heerlijke locatie aan het water en het is zeer idyllisch aangelegd.”

• Aqua Adventure Kitulgala Beoordelingsscore: 9,2

“De eigenaar is super vriendelijk en wil je graag helpen. Hij is super snel met je brengen en ophalen. Ook hebben wij er geraft, dit was erg vet!”

• Adventure Base Camp Beoordelingsscore: 9,2

“uitgebreid heerlijk buffetontbijt goede airco voldoende grote kamers proper”

• Hotel Elephant Park Beoordelingsscore: 8,3

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima gegeten. Schone kamer en erg fijn bed.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Kegalle District

gebaseerd op 908 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com