2. Opinions d'hotels de Índia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Kerala
Kerala Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• ChristVille Puntuació: 9

"El lloc és molt tranquil i mare i filla són un sol i t'ajuden en tot el que necessitis"

• "Hem estat molt bé. Un lloc molt maco, habitació confortable i l'esmorzar molt bo i abundant."

• Aditi Puntuació: 10

"Tranquil i net. El restaurant és boníssim!!!"

• Drizzle Valley Cottage Puntuació: 10

"Familia humil i meravellosa. Molt net. Enmig de la natura. Ho recomano molt…"

• Sea Hut Homestay Puntuació: 9

"Hotel molt bonic amb jardí molt acollidor. Tot el personal és molt atent i amable. Han fet tot el possible perquè tinguem una bona estada."

• Blackcherry Munnar Puntuació: 10

"Està al sud de Munnar, enmig de camps de te.i Queda aprop de la carretera i de la parada d'autobús d''Adimali. S'hi està molt tranquil. l'habitacio és molt comfortable i neta. Te aigua calenta. La familia molt amable."

• Marari Das Beach Villa Puntuació: 10

"Edwin és un sol! Ens ha cuidat molt bé. L’habitació està súper bé!!!! Està molt a prop de la platja i esmorzar molt complet."

• KOVIL home's Guest land Puntuació: 10

"Tot! Està molt net i té bona ubicació. L'amo és molt amable i, encara que no estigui especificat a booking, inclou esmorzar en el preu :)"

• Beach Island Villas Puntuació: 9

"El propietari es molt amable i ajuda en tot. Es un lloc molt tranquil i amb pocs turistes. La platja queda just davant a 50m. i te l' encant de que pots veure els pescadors com viuen a la vora de la platja. Nosaltres hi vam anar perque vam reservar una sortida amb kayak amb una empresa que està a molt aprop. Va ser un encert."

• Mountain View Homestay Puntuació: 10

"L'hospitalitat de l'Afsal. Gràcies per les estones amb la guitarra!"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Kerala

A partir de 51.833 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com